Witold Kepinski - 16 november 2023

Workday trekt meer klanten binnen

Workday, speler in enterprise cloud applications voor finance en human resources, maakt tijdens Workday Rising EMEA in Barcelona, Workday's jaarlijkse klantenconferentie, bekend dat het aanhoudend succes en momentum ziet bij medium zakelijke klanten in de hele regio.

Workday trekt meer klanten binnen image

Workday heeft al een groot aandeel in de middelgrote markt, maar ziet een toenemende interesse van zowel bestaande als nieuwe klanten die hun HR- en financiële activiteiten willen stroomlijnen, handmatige processen willen digitaliseren en het potentieel van Workday AI willen benutten. Workday-oplossingen die gedreven worden door AI verlossen bedrijfs- en IT-middelen van handmatige, repetitieve taken. Klanten van Workday melden dat ze meer tijd hebben om strategisch werk te doen en dat er minder applicaties in handmatige processen worden gebruikt.

“Middelgrote bedrijven in EMEA willen dezelfde digitale transformatiemogelijkheden als grotere, multinationale bedrijven, maar vaak werken ze in kleinere teams die het moeten doen met bestaande technologie,” zegt Jonathan Randle, vice-president medium enterprise EMEA bij Workday. “De technologie- en implementatieaanpak van Workday stelt ons in staat om bedrijfstransformatie voor deze kleinere bedrijven te realiseren, met een snelle time-to-value. Met Workday AI als kern van het Workday-platform stellen we onze klanten in staat meer te bereiken met hun kleinere teams, en we kijken ernaar uit om nog veel meer vooruitstrevende middelgrote bedrijven te verwelkomen in de Workday-gemeenschap.”

In de afgelopen twaalf maanden heeft Workday meer dan 130 nieuwe, in EMEA gevestigde middelgrote ondernemingen aan zijn klantenbestand toegevoegd, waaronder de Britse retailer Crew Clothing, de Duitse voetbalclub Borussia Dortmund, de Italiaanse chocolade- en gelato-retailer Venchi, de Noorse verzekeraar Fremtind Forsikring, gamingoperator La Française des Jeux en transportexperts Flughafen Berlin Brandenburg.

Workday heeft een aanzienlijk klantenbestand in het middensegment. Dit momentum bij middelgrote zakelijke klanten in EMEA en de rest van de wereld wordt ook aangewakkerd door Workday Launch. Workday Launch is een vooraf geconfigureerde versie van Workday, geconfigureerd op basis van duizenden eerdere succesvolle implementaties, en kan ruim 40 procent sneller worden geïmplementeerd dan een traditionele implementatie. Klanten van Workday Launch profiteren ook van gunstige voorwaarden, waardoor kleinere bedrijven de implementatiekosten over de contractperiode kunnen spreiden, waardoor deze initiële toetredingsdrempel wordt weggenomen.

Enkele van de middelgrote ondernemingen die dit jaar aanwezig zijn op Workday Rising EMEA zijn onder meer Checkout.com, ON, Webber Wentzel, Wellcome Sanger Institute, The Lore Group, Coventry Building Society, Webedia, Mister Spex en Staffbase.

Lenovo Channel Campagne vierkant Algosec 14/11/2024 t/m 28/11/2024 BW
Lenovo Channel Campagne liggend

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!