Kim Pellikaan en Mark Schröder starten Momentum Digital
Kim Pellikaan en Mark Schröder, twee gerenommeerde namen in de digitale wereld, kondigen met trots de lancering aan van Momentum Digital, een digitaal strategie consultancybureau die een verfrissende werkwijze introduceert.
Met deze lancering beloven Pellikaan en Schröder de kloof tussen strategie en implementatie te overbruggen. Ze definiëren kansen met hun impact op EBITDA en nemen verantwoordelijkheid voor het resultaat door implementatie binnen budget en op tijd te leveren.
Een werkwijze gericht op waardecreatie
"Momentum Digital is niet zomaar een consultancybureau; wij zien onszelf als een partner die diepgaande expertise en decennia aan ervaring combineert om bedrijven te helpen hun doelstellingen te behalen in een snel veranderend digitaal landschap. Ons doel is niet alleen om digitale strategieën te ontwikkelen, maar om ze tot leven te brengen op een manier die daadwerkelijk waarde toevoegt aan de bedrijfsvoering van onze klanten", zegt Mark Schröder.
Klantgerichte Aanpak van Momentum Digital
Een kenmerk van Momentum Digital is hun klantgerichte aanpak, in plaats van een competentiegerichte benadering. "In mijn vorige bedrijven lag de focus altijd op het ontwikkelen van één competentie per bedrijf. Hoewel dit gunstig is voor de bedrijfsvoering en werknemers, beantwoordt het zelden de klantvraag. We willen dit nu anders aanpakken," zegt Kim Pellikaan. We sturen nu alle nodige disciplines aan tot het gewenste bedrijfsresultaat is bereikt. Dankzij deze aanpak worden de verwachte resultaten realiteit.
Over de oprichters
De oprichters van Momentum Digital, Kim Pellikaan en Mark Schröder, zijn geen onbekenden in de digitale wereld.
Mark Schröder, co-founder van New10 en voormalig CCO van FIBR, brengt decennia aan ervaring in financiële dienstverlening en digitale transformatie. Zijn vermogen om strategie te vertalen naar succesvolle uitvoering heeft hem in staat gesteld om in zijn carrière meerdere succesvolle digitale transformaties en scale-ups te leiden.
Kim Pellikaan, founder WebFlight en voormalig partner van Makerstreet, heeft een indrukwekkende staat van dienst in het opbouwen van teams en digitale bedrijven. Zijn expertise ligt in het overbruggen van de kloof tussen digitale strategie en actiegerichte roadmaps.