Anywhere365 koopt Deepdesk AI Assistant-technologie
Anywhere365, speler in Enterprise Dialogue Management-software en pionier in klantenservicetechnologie, kondigt de overname aan van Deepdesk, een leverancier van AI Assistant-technologie.
Met Deepdesk AIx helpt het bedrijf klanten bij het verbeteren van de klantervaring en communicatie door zowel eigen AI-modellen als generatieve AI (GenAI) in te zetten.
De integratie van Deepdesk’s geavanceerde Intelligent AI Assistant-technologie is voor Anywhere365 een strategische stap om de positie in de markt te versterken.
Het AIx-platform van Deepdesk biedt een GenAI-tool voor chat-, e-mail- en spraakinteracties en voorziet klantenservicemedewerkers van realtime informatie tijdens gesprekken. De overname van Deepdesk versnelt Anywhere365's ambities voor AI-gedreven topprestaties in omnichannel-communicatie. Anywhere365 wil de klantervaring binnen diverse sectoren significant verbeteren door de kracht van AI te benutten bij complexe uitdagingen. Van gepersonaliseerde interacties tot het efficiënt oplossen van problemen, deIntelligent AI Assistant zal een cruciale rol vervullen bij het verbeteren van klantondersteuning en het stroomlijnen van interne en externe dialogen in alle functies.
De medeoprichters van Deepdesk, Robbert Dijkstra, Lukas Batteau en Geert Jonker, zullen samen met het Deepdesk-team de AI-innovatiehub vormen bij Anywhere365. In deze vorm gaan ze de Dialogue Cloud van Anywhere365 versterken, extra AI-waarde bieden aan klanten en versterking bieden op het gebied van verkoop, productontwikkeling en support. Anywhere365 gaat ook het aantal business units uitbreiden, wat resulteert in lokale aanwezigheid in de volgende landen: Australië, België, Canada, Duitsland, Frankrijk, Nederland, Singapore, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.