Nutanix lonkt naar VMware partners en klanten
VMware-klanten, vooral degenen met kennis van Broadcom's overnames van CA en Symantec, uiten volgens Nutanix hun zorgen over prijzen, toepassingen, verkoopdekking, productplannen en ondersteuning. Daarom heeft Nutanix een campagne gestart om VMware partners en klanten naar zich toe te trekken. Dit vakt op te maken uit een blog van Lee Caswell, SVP Product & Solutions Marketing bij Nutanix.
Lee Caswell schrijft in een blog: "Het lijdt geen twijfel dat Broadcom, na een jaar van planning, snel en resoluut stappen zet om veranderingen door te voeren die consistent zijn met een plan om de winstgevendheid van VMware in drie jaar tijd bijna te verdubbelen.
Ontslagen, wijzigingen in de productbundeling, geannuleerde kanaalcontracten en een model voor directe verkoopdekking voor de 2.000 grootste klanten zijn slechts enkele van de veranderingen die publiekelijk zijn aangekondigd en onderweg zijn.
Veranderingen in het bedrijfsmodel hebben vaak onverwachte gevolgen voor klanten en veel VMware-klanten vragen Nutanix nu om advies over hoe ze hun blootstelling aan deze Broadcom-veranderingen kunnen minimaliseren. Met deze vragen in het achterhoofd volgt hier een lijst met de negen belangrijkste onverwachte gevolgen die klanten kunnen verwachten als het Broadcom-playbook van kracht wordt.'
Lees meer details in de blog van Lee Caswell: '9 Predictions for VMware Users of Unexpected Broadcom Consequences'.