Deloitte neemt marketingbureau CloseContact over
Per 1 maart heeft Deloitte het Nederlandse Dialoog marketingbureau CloseContact overgenomen. CloseContact is per direct onderdeel van Deloitte en voegt ‘een Deloitte Business’ toe aan de merknaam. CloseContact heeft meer dan 15 jaar ervaring in datagedreven communicatie en marketing automation, met name in Salesforce Marketing Cloud (SFMC).
De overname stelt Deloitte in staat om de ontwikkeling van zijn Salesforce Marketing Cloud-praktijk in een groeiende markt verder uit te bouwen. Daarnaast kan Deloitte door de overname nu ook end-to-end marketingactiviteiten aan klanten aanbieden.
CloseContact is een van de toonaangevende partners van Salesforce Marketing Cloud in Nederland voor gebruik en implementatie en bedient vooraanstaande bedrijven in verschillende sectoren. Het marketingbureau realiseert succesvolle communicatiecampagnes voor klanten, ontwikkelt strategieën, implementeert marketingcampagnes op het SFMC-platform en past data science toe voor marketingdoeleinden.
Hans Meijer, eigenaar en CEO van CloseContact, treedt toe tot Deloitte Consulting als Partner en zal leidinggeven aan het Marketing & Commerce Operate team. “Wij versterken Deloitte met onze waardevolle ervaring op het gebied van marketing operations services. Door onderdeel te worden van Deloitte kunnen we onze competenties en capaciteiten bundelen, wat ons in staat stelt om een sterkere positie te verwerven en sneller te groeien in een competitieve markt."
Jeroen van den Nieuwenhof, Partner van de Marketing & Commerce praktijk binnen Deloitte: "We zijn erg enthousiast om onze nieuwe collega's te verwelkomen in onze Marketing en Commerce praktijk en om met onze gezamenlijke klanten in gesprek te gaan over de mogelijkheden die deze integratie biedt. Zo kunnen we onze klanten een nog uitgebreidere (digitale) marketingservice bieden, variërend van marketingstrategie, merk- en campagnecontentcreatie tot marketing- en commerce platformimplementatie en dagelijkse campagneactiviteiten."