Stephanie van Rosmalen wordt CMO Kepler Vision Technologies
Kepler Vision Technologies, speler in software die zorgt voor het welzijn van patiënten in ouderenzorginstellingen, heeft de promotie van Stephanie van Rosmalen in de nieuwe rol van Chief Marketing Officer aangekondigd.
Van Rosmalen kwam in 2021 bij Kepler Vision Technologies werken, aanvankelijk als PR- en marketingconsultant voor het health-tech bedrijf, voordat ze fulltime werd aangenomen. In die tijd heeft van Rosmalen toezicht gehouden op de marketingstrategie van het bedrijf en het merk Kepler Vision Technologies in meerdere landen uitgedragen.
De promotie van van Rosmalen naar een leidinggevende positie in het bedrijf laat de toenemende diversiteit van vrouwen in de gezondheidszorg zien. In een sector waar 70% van de gezondheidswerkers vrouw is, bekleedt slechts 25% leidinggevende posities. Van Rosmalen's promotie laat het veranderende en verbeterende landschap van de diversiteit in de sector zien. |
In deze nieuwe functie van Chief Marketing Officer zal van Rosmalen zich richten op het verder verspreiden van de naam en de service van Kepler over de hele wereld. Oorspronkelijk gevestigd in Nederland, heeft de organisatie haar innovatieve Kepler Night Nurse product verspreid naar Spanje, België, Noorwegen, Frankrijk en meer Europese landen, met plannen buiten het continent in het verschiet. |
Over deze nieuwe rol zei Stephanie van Rosmalen: "Ik ben ongelooflijk trots om deel uit te maken van het senior leadership team van Kepler Vision Technologies. Het bedrijf heeft al zo'n belangrijke impact gehad op de manier waarop de gezondheidsindustrie voor haar patiënten zorgt en ik kijk ernaar uit om deze trend in Europa en de rest van de wereld voort te zetten." |
Dr. Harro Stokman, CEO en oprichter van Kepler Vision voegt toe: "Stephanie is een integraal onderdeel van het Kepler-team sinds ze bij ons kwam werken. Haar langetermijndenken en algemene bijdragen hebben geholpen om de naam en de boodschap van Kepler door heel Europa te verspreiden en ze zal ons blijven helpen om te laten zien waarom de Kepler Night Nurse-oplossing zowel de zorgverleners als de patiënten in de zorginstellingen kan helpen." |
S. van Rosmalen ( CMO) en H. Stokman ( CEO) |