Getronics breidt haar dienstverleningscapaciteit verder uit met Bluetron
Sinds oktober 2023 is de dienstverleningscapaciteit van Getronics in Nederland verder versterkt door hun samenwerking met Bluetron. Dit maakt uitbreiding van on-site field service-oplossingen mogelijk die worden geleverd aan zowel de zakelijke- als de consumentenmarkt waar Bluetron ondersteuning biedt in samenwerking met field service engineers van Getronics.
Naast haar eigen portfolio is Bluetron nu verantwoordelijk voor het leveren van dispatch break & fix-diensten aan klanten van Getronics. Om consistente en naadloze ondersteuning te garanderen, kan Bluetron meebewegen met de vraag en extra personeel inzetten om service calls nationaal op te lossen binnen de afgesproken SLA.
Bluetron staat bekend om snelle oplossingen voor IT-infrastructuurproblemen met behulp van hun break & fix-oplossingen, en dit weerspiegelt de vereiste kwaliteit van dienstverlening die Getronics aan hun klanten biedt.
Getronics keert terug naar haar roots
Na enkele jaren uitsluitend afhankelijk te zijn geweest van outsourcing voor hun Field Service-activiteiten in Nederland, is Getronics nu weer rechtstreeks operationeel in Nederland en biedt het hun volledige scala aan werkplekoplossingen met behulp van een combinatie van interne middelen, ondersteund door de samenwerking met Bluetron om volumeschommelingen op te vangen en flexibiliteit te bieden.
Deze stap stelt Getronics in staat om de customer experience te verbeteren en operationele efficiëntie te verhogen voor hun klanten. Het stelt ze daarnaast ook in staat om haar Field Service-operaties, inclusief aanvullende technologieaanbiedingen van Bluetron, af te stemmen op de specifieke behoeften van haar Nederlandse klanten. Door een nog bredere lokale aanwezigheid hebben beide bedrijven een betere positie om te reageren op de unieke vereisten van de Nederlandse markt.
Door het partnership tussen Getronics en Bluetron op deze manier op te zetten, zorgen ze voor een flexibele werksituatie die snelle reacties en aanpassingen van dienstverlening mogelijk maakt. Het creëert tevens de de mogelijkheid om uit te breiden naar nieuwe innovatieve serviceomgevingen. Hun gezamenlijke doel is om de beste diensten van wereldklasse zowel efficiënt als effectief te verkopen en te leveren.