Snapchat en Snowflake starten samenwerking
Snapchat investeert continu in de advertentiemogelijkheden voor merken, waaronder ook in privacyveilige meetoplossingen. In dit kader kondigt Snapchat een samenwerking aan met Snowflake.
In de toekomst kunnen marketeers door deze samenwerking snel Snapchat's Conversions API (CAPI)-oplossingen implementeren, zonder een complexe back-end integratie nodig te hebben.
Natascha Chamuleau, General Manager Snap Benelux, over de samenwerking: “Onze community in Nederland bestaat uit een brede en betrokken groep Snapchatters, die het platform gebruiken om in contact te staan met hun vrienden en dierbaren. Voor merken de perfecte omstandigheden om advertentiebetrokkenheid en merkresultaten te vergroten. Bol, Heineken en Basic-Fit zijn slechts een paar voorbeelden van merken die onze AR-technologie inzetten voor creatieve campagnes. De samenwerking met Snowflake is een volgende stap om adverteerders nóg beter te helpen hun doelgroepen op ons platform te bereiken, zeker nu ze uitdagingen ondervinden in het verdwijnen van third party cookies."