Centric verbetert efficiëntie en klantervaring met ServiceNow
Centric Digital Business Solutions (DBS) en ServiceNow hebben hun strategisch partnership vernieuwd en uitgebreid. Centric is één van de eerste serviceproviders in Nederland die Technology Provider Service Management (TPSM) van ServiceNow (in het bijzonder Service Bridge) gaat inzetten ter verbetering van de klantdienstverlening en efficiëntie van de operatie.
Met Service Bridge kunnen klanten, partners en leveranciers van Centric DBS binnen één ecosysteem gemakkelijk samenwerken. Zo krijgen klanten de mogelijkheid om vanuit hun eigen omgeving diensten en support aan te vragen. Ook bevordert de tooling een snelle klant/partner-onboarding en biedt het automatiseringsmogelijkheden door de hele keten te verbinden. Dit zorgt er uiteindelijk voor dat klanten een meer geïntegreerde ervaring krijgen.
Berry in ’t Veld, managing director bij DBS: "Centric zet opnieuw vol vertrouwen in op ServiceNow. Deze uitbreiding benadrukt ons voortdurende streven naar innovatie en klantgerichtheid in een snel evoluerend technologisch landschap."
Sebastiaan van der Horst, account executive bij ServiceNow: “We zijn vereerd met deze verdieping van onze samenwerking met Centric en het uitgesproken vertrouwen in onze diensten. Gezamenlijk zullen we ons inzetten om de verdere bedrijfsvoering te stimuleren, meetbare waarde toe te voegen en de klantervaring naar een hoger niveau te brengen.”
Samenwerking
Centric DBS en ServiceNow werken sinds 2015 samen. Zo neemt Centric ook ServiceNow IT Operations Management en Strategic Portfolio Management af van ServiceNow. Deze oplossingen maken het mogelijk automatisering door te voeren over de gehele waardeketen van de producten en diensten.