Insight neemt Amerikaanse ServiceNow partner Infocenter over
Insight Enterprises heeft aangekondigd dat het Infocenter heeft overgenomen, een snelgroeiende pure-play ServiceNow Elite Partner, waarmee een volledige aanvulling van ServiceNow-advies, -implementatie en beheerde diensten aan zijn aanbod wordt toegevoegd. portfolio van automatiseringsoplossingen.
De vraag van klanten naar intelligente bedrijfsautomatisering blijft snel groeien, waardoor een markt wordt gevoed die in 2025 wordt geschat op 220 miljard dollar. Infocenter, de ServiceNow Americas Consulting and Implementation Partner of the Year 2024, werkt samen met klanten over de hele wereld om ServiceNow-mogelijkheden te implementeren en agressieve digitale oplossingen na te streven. transformatie doelen.
“Workflowautomatisering is een noodzaak geworden”, zegt Joyce Mullen, president en CEO van Insight. “Onze klanten verwachten uniforme cross-enterprise-ervaringen, en met de diepgaande ServiceNow-expertise van Infocenter zullen we beter dan ooit gepositioneerd zijn om toonaangevende intelligente workflowautomatiseringsoplossingen te leveren, aangedreven door AI, om uniforme ervaringen te creëren en waardevolle inzichten te leveren.”
De onderscheidende benadering van Infocenter voor het moderniseren van bedrijfsprocessen op het Now Platform® zal onderdeel worden van het Solutions Integrator- framework van Insight. Infocenter's combinatie van pakketdiensten en kant-en-klare applicaties begint met een RADIUS -bedrijfsprocesanalyse om te helpen bij het plannen en ontwerpen van aangepaste ServiceNow-oplossingen, terwijl DEVSHOP enterprise managed services voortdurend de innovatie en efficiëntie op belangrijke bedrijfsgebieden verbeteren.
Infocenter CEO Michael Vadini zei: “We zijn verheugd om ons bij Insight aan te sluiten en de manier te verbeteren waarop zij bedrijfsbrede transformatie voor klanten ontwerpen, leveren en beheren. Insight richt zich op het bieden van efficiënte toegang tot technologie en het eenvoudig maken van modernisering. Dit sluit perfect aan bij onze missie om bedrijven te helpen bij het plannen, bouwen en beheren van ServiceNow – om organisaties van elke omvang, in elke branche slimmere, snellere en betere manieren te bieden om te werken.”
Bill McDermott (foto), voorzitter en CEO van ServiceNow, zei: “De gedurfde stap van Insight op Infocenter is een belangrijke mijlpaal in onze gezamenlijke strategie om de bedrijfstransformatie in het hele ecosysteem te versnellen. Samen zullen we de kracht van AI, workflowautomatisering en cross-enterprise-ervaringen benutten om ongeëvenaarde waarde voor onze gezamenlijke klanten te ontsluiten.”
De toevoeging van de diepgaande ServiceNow-mogelijkheden van Infocenter zal een versnelde bedrijfswaarde en ondersteuning voor het enorme klantenbestand van Insight stimuleren, als aanvulling op de diepgaande multicloud-mogelijkheden van het bedrijf rond Microsoft Azure, Google Cloud Platform, AWS en private cloud-infrastructuur. Dit biedt Insight een uitzonderlijke kans om klanten te helpen generatieve AI en andere Now-platformverbeteringen van de cloud-hyperscalers te benutten.
“Het ServiceNow-ecosysteem zal worden verbeterd nu Insight en Infocenter hun krachten bundelen”, aldus Erica Volini, SVP, global partnerships and channels bij ServiceNow. “Dit gaat erom organisaties in staat te stellen te gedijen in het digitale tijdperk, waarbij we het volledige potentieel van het ServiceNow-platform benutten om innovatie te stimuleren en ongeëvenaarde waarde voor onze klanten te ontsluiten.”