Witold Kepinski - 03 mei 2024

KPN en NN North Sea Jazz gaan driejarig partnership aan

KPN en het NN North Sea Jazz Festival slaan de handen ineen voor een driejarig partnership met ingang van de aankomende 47e editie van het festival.

KPN en NN North Sea Jazz gaan driejarig partnership aan image

Al bijna anderhalve eeuw gelooft KPN in de kracht van verbinding. Door over de beste netwerken producten en diensten te leveren en Nederland te verbinden met een duurzame toekomst. En door maatschappelijke activiteiten te ondersteunen die mensen samenbrengen: van het Nederlandse voetbal tot het Rijksmuseum en van het Concertgebouw tot scholieren die door ziekte vanuit huis in verbinding staan met hun schoolklas. En vanaf nu dus ook op het NN North Sea Jazz Festival.

Mark Versteegen, directeur Sponsoring bij KPN: “Livemuziek verbindt mensen op een unieke manier en North Sea Jazz is één van de meest prominente jazzfestivals ter wereld met een rijke historie. Daar herkennen we ons in. We kondigen dit partnership dan ook met trots aan en zetten alles op alles om onze klanten, muziekliefhebbers en zakelijke relaties, thuis of onderweg, kennis te laten maken met dit prachtige festival.”

Jan Willem Luyken, directeur NN North Sea Jazz: “Wij zijn enorm trots om KPN als nieuwe partner welkom te heten; een geweldig mooi merk en een toonaangevend bedrijf in Nederland. We delen niet alleen onze thuisbasis Rotterdam, maar ook het geloof in de verbindende kracht van livemuziek. Een solide fundament voor een succesvolle samenwerking. Ik kijk er enorm naar uit!”

KPN Mooiste Contact Fonds

Op locatie zorgt KPN voor mobiele oplaadpunten in omgebouwde telefooncellen. Ook adopteert KPN één van de podia en de NN North Sea Jazz Festivalapp, waarmee bezoekers een persoonlijk programma kunnen aanmaken voor de beste route over het festival.

Bovendien zal KPN op zondag 14 juli via het KPN Mooiste Contact Fonds gasten uitnodigen voor wie een concert- of festivalbezoek niet vanzelfsprekend is, bijvoorbeeld door sociaal isolement of ouderdom. Door deze mensen op het festival te ontvangen en samen met KPN-vrijwilligers langs de hoogtepunten – waaronder Sting – mee te nemen, ervaren ook zij de kracht van persoonlijk contact en livemuziek.

Algosec 14/11/2024 t/m 28/11/2024 BW Lenovo Channel Campagne vierkant
ALSO BW 03-06-2024 tm

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!