Conscia vernieuwt Cisco Advanced CX Specialization status
Conscia vernieuwt zijn Multi-Country Advanced Customer Experience Specialization status van Cisco, het hoogste niveau van klantservice die een Cisco-partner kan behalen. De waardering is van toepassing op alle zeven landen waar Conscia actief is.
De Cisco Advanced Customer Experience Specialization wordt toegekend aan organisaties die blijk geven van superieure vaardigheden in het implementeren en bieden van voortdurende ondersteuning voor Cisco-oplossingen. Het vereist een diepgaand begrip van de gehele levenscyclus van Cisco-diensten en -producten, om ervoor te zorgen dat de time-to-value aan klantzijde wordt verminderd en de resultaten worden vergroot met het hoogste niveau van ondersteuning en service-management. De vernieuwing toont aan hoe het bedrijf erin slaagt klanten effectief en efficiënt te helpen met Cisco-oplossingen.
'Mijlpaal'
Jory van Dam (foto), CTO van Conscia in Nederland: “Deze belangrijke prestatie benadrukt Conscia's toewijding aan het leveren van uitstekende customer success services en ondersteuning in Denemarken, Duitsland, Nederland, Noorwegen, Slovenië, Zweden en het Verenigd Koninkrijk. Het weerspiegelt de collectieve inspanningen en toewijding van al onze lokale teams, die consequent de klantenservice en operationele efficiëntie handhaven en verbeteren.”
“We zien deze mijlpaal als meer dan alleen een vernieuwing; het weerspiegelt onze sterke toewijding aan geweldige service verlenen en toont duidelijk het vertrouwen en de hoge verwachtingen die onze klanten kunnen stellen in onze diensten. Naarmate Conscia zijn activiteiten en aanbod blijft uitbreiden, zal de Cisco Advanced Customer Experience Specialization centraal staan in het vegroten van het succes van onze klanten in alle markten”, aldus Van Dam.