Witold Kepinski - 19 mei 2024

AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o in klantenservice chatbot

AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o in hun chatbots. Met deze update verbetert het taalbegrip en worden de reacties van klantenservice chatbots beter afgestemd op de context van het gesprek.

AI-startup Watermelon implementeert GPT-4o in klantenservice chatbot image

De nieuwe versie van ChatGPT is onlangs aangekondigd door OpenAI. De veranderingen die doorgevoerd worden in klantenservice chatbots:

  • De reactiesnelheid van de chatbots versnelt.
  • Verbeterde redeneer- en rekenvaardigheden.
  • De chatbot houdt meer rekening met de context van het gesprek, hierdoor worden eerder gemaakte fouten flink verminderd.

Snelle implementatie

Alexander Wijninga, mede-oprichter van Watermelon: “We zagen de update van OpenAI en waren ons gelijk bewust van de enorme impact van dit nieuwe model. Daarom wilden we dit zo snel mogelijk in onze eigen chatbots verwerken.” 

De nieuwe update heeft ook effect op het instellen van een chatbot. GPT-4o luistert beter naar instructies en de gegeven input. De chatbot kan hierdoor sneller en met minder moeite gebouwd worden.

Dutch IT Golf Cup BW tm 16-09-2024 Gartner BW tm 02-11-2024
DIC Awards BN tm 21-10-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!