Growing Minds wordt partner van Salesforce Foundation & Marketing Cloud
Growing Minds is partner geworden van Salesforce Foundation en van Salesforce Marketing Cloud. De combinatie Growing Minds, Salesforce Foundation en Salesforce Marketing Cloud zal non-profits gaan helpen bij effectiever klantcontact, aldus Growing Minds.
Growing Minds, een bureau op het gebied van non-profit marketing, is partner geworden van Salesforce Foundation. De beide partijen willen gezamenlijk non-profit organisaties verder helpen om in een sterk veranderde markt de relaties met hun doelgroepen te verbeteren om zo het klantpotentieel te vergroten. Als specialist op het gebied van campagnemanagement, fondsenwerving en conversie helpt Growing Minds organisaties te groeien door het werven, activeren en behouden van meer sympathisanten, leden en donateurs. Het bedrijf ontwikkelt en implementeert klantcontactstrategieën en campagnes om dit te realiseren. Essentieel hierbij is de uitwerking en implementatie van de zogeheten ‘customer journeys’, ofwel de uitwerking van de acties die gekoppeld zijn aan de diverse momenten en plaatsen waarop een klant contact heeft met een organisatie.
Voor Salesforce Foundation betekent de nieuwe samenwerking met Growing Minds dat het naast de meer technologisch georiënteerde implementatiepartners, nu ook beschikt over specifieke domeinexpertise op het gebied van customer journeys voor de goede doelen-sector. Het nieuwe partnership is interessant voor alle non-profits die zich willen omvormen tot een meer klantgerichte organisatie.
WK