Witold Kepinski - 14 juni 2024

Pax8 onthult de volgende generatie marktplaats ervaring

Pax8, een marktplaats voor cloud-commerce, onthult een nieuwe Pax8 Marketplace. De nieuwe Marketplace-ervaring biedt twee nieuwe belangrijke functies: Opportunity Explorer, een intelligente groeioplossing die AI en data gebruikt om bruikbare inzichten te onthullen, zodat Managed Service Providers (MSP's) verkoopkansen kunnen identificeren en aanbevelingen op maat kunnen doen; en Storefronts, waarmee MSP's een merkgerichte koopervaring kunnen creëren voor hun klanten die een zelfbedieningsoptie willen.

Pax8 onthult de volgende generatie marktplaats ervaring image

“We voorzien onze partners van de enterprise-grade tools die ze nodig hebben om te floreren, omdat we hun zakelijke en technologische pijnpunten begrijpen”, zegt Libby McIlhany, Chief Product Officer van Pax8. “Met de lancering van de nieuwe Pax8 Marketplace kunnen partners ongekende AI-gestuurde inzichten verkrijgen in de afstemming van hun productportfolio op de behoeften van de klant, waardoor ze oplossingen kunnen ontwikkelen die buitengewone groei ontketenen en ook eersteklas beveiliging bieden. Onze Marktplaats is eenvoudigweg een prachtig gevisualiseerde ervaring voor onze partners die ook anticipeert op hun zakelijke behoeften. Alles bij elkaar zijn dit technologische innovaties die een nieuwe vorm zullen geven aan de manier waarop onze partners cloudoplossingen leveren aan hun kleine en middelgrote zakelijke klanten wereldwijd. En we zijn nog maar net begonnen met onze Marketplace-innovaties.”

Met de nieuwe Pax8 Marketplace kunnen partners hun klanten beter begrijpen en nieuwe kansen voor groei ontsluiten, door baanbrekende inzichten te leveren op basis van hun eigen data. Het is een krachtig, flexibel en nauwkeurig platform dat gedijt op de toegenomen interactie van de partners die het gebruiken, waardoor statische catalogi een overblijfsel van weleer zijn. De Marketplace beschikt over een moderne nieuwe UX die speciaal is gebouwd voor MSP's, met elegante visualisaties waarmee ze snel verkoopkansen en beveiligingsproblemen kunnen identificeren en hierop actie kunnen ondernemen. Uiteindelijk stuurt de nieuwe Pax8 Marketplace business intelligence naar de manier waarop IT-professionals kansen voor hun klanten verkopen en maximaliseren.

EMEA

Pax8 debuteerde met de nieuwe Marketplace tijdens Beyond 2024, het belangrijkste driedaagse evenement van het bedrijf met meer dan 2.500 partners, verkopers, journalisten en VIP's. De nieuwe Pax8 Marketplace zal op 17 juni beschikbaar zijn voor Noord-Amerikaanse en EMEA Pax8-partners en op 18 juni voor APAC-partners. Pax8-partners die na 2024 aanwezig zijn, krijgen vroege toegang.

“Met zijn nieuwe Marketplace heeft Pax8 de manier veranderd waarop we naar bedrijfsgroei kijken en naar de producten die onze klanten het meest nodig hebben”, zegt Dustin Cassar, VP Managed Services van Quicktech. “Deze innovaties zijn baanbrekend voor ons en voor onze klanten.”

De nieuwe Pax8 Marketplace biedt de volgende extra features en functionaliteit:

• Catalogus: met slimme zoek- en geavanceerde sorteermogelijkheden waarmee partners gemakkelijk precies kunnen vinden wat ze zoeken.

• Multi-karren: Partners kunnen meerdere karren tegelijk maken die kunnen worden vastgehouden tot ze klaar zijn.

• Offertes: Biedt een naadloos, vereenvoudigd proces van offerte tot contract, zodat MSP's direct de status van elke offerte kunnen bekijken, de merknaam kunnen bepalen en offertesjablonen kunnen aanpassen, eenvoudig nieuwe offertes kunnen maken en offertes kunnen delen en publiceren.

• Oplossingen: partners in staat stellen een oplossingsbibliotheek te ontwerpen met producten waarvan ze weten dat ze aansluiten bij de behoeften van hun klanten, zodat ze één keer kunnen bouwen en deze gemakkelijk opnieuw kunnen verkopen.

MSP

“De technologie-industrie staat op het punt de mondiale bbp-groei te verdubbelen, deels aangewakkerd door het midden- en kleinbedrijf en zijn onverzadigbare behoefte aan technologie”, aldus Jay McBain, hoofdanalist van Canalys. “Dit biedt enorme kansen voor MSP’s die deze sector bedienen. Pax8 blijft het kanaal-ecosysteem transformeren met zijn marktplaats- en technologische vooruitgang, waardoor partners een revolutie teweeg kunnen brengen in de manier waarop zij oplossingen en diensten aan hun klanten leveren.”

Voor meer informatie over Pax8 kunt u terecht op www.pax8.com .

Algosec 14/11/2024 t/m 28/11/2024 BW Lenovo Channel Campagne vierkant
Lenovo Channel Campagne liggend

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!