Witold Kepinski - 05 augustus 2024

Infosys en ServiceNow breiden AI samenwerking uit

Infosys, speler op het gebied van digitale services en consulting van de volgende generatie, heeft een uitgebreide strategische samenwerking met ServiceNow aangekondigd om end-to-end managed services te leveren, waarbij gebruik wordt gemaakt van de AI-mogelijkheden van het Now Platform en het Infosys Enterprise Service Management Café (ESM Café) voor de transformatie van ondernemingen.

Infosys en ServiceNow breiden AI samenwerking uit image

Als onderdeel van deze betrokkenheid zal Infosys ernaar streven de ServiceNow-implementatie voor ondernemingen zoals First Abu Dhabi Bank (FAB) met bijna 30 tot 40 procent te versnellen, wat een snellere time-to-value mogelijk maakt - en ook een uitgebreide reeks services en oplossingen levert. Deze omvatten licenties, services en implementatie van het Infosys ESM Café, een AI-aangedreven plug-and-play-oplossing, onderdeel van Infosys Cobalt , een reeks services, oplossingen en platforms voor ondernemingen om hun cloudreis te versnellen. Het Infosys ESM Café biedt meer dan 70 applicaties die verschillende modules en ServiceNow-mogelijkheden omvatten, waaronder AI en duurzame digitale oplossingen.

'Mijlpaal in onze samenwerking'

Cathy Mauzaize, President, Europa, Midden-Oosten en Afrika, ServiceNow: "We zijn verheugd om te zien dat Infosys ons AI-platform inzet voor bedrijfstransformatie van wereldwijd gerenommeerde financiële instellingen zoals FAB. Deze samenwerking toont de kracht van ons platform om de dienstverlening te revolutioneren en de operationele efficiëntie te verbeteren. Dit is een nieuwe mijlpaal in onze succesvolle samenwerking met Infosys, aangezien zij verfijnde digitale transformatie blijven stimuleren en uitzonderlijke waarde leveren aan hun klanten via ons platform."

Umashankar Lakshmipathy, EVP en Head of Cloud, Infrastructure and Security Service, EMEA, Infosys: "We zijn verheugd om samen te werken met ServiceNow om ondernemingen te ondersteunen met uitgebreide beheerde services door gebruik te maken van het ServiceNow-platform. Onze langdurige relatie met ServiceNow en diepgaande expertise in hun platform, gecombineerd met het Infosys ESM Café, zal bedrijven zoals FAB in staat stellen om efficiëntie, productiviteit en continue serviceverbetering in hun onderneming te stimuleren. De uitkomst van deze samenwerking laat zien hoe geavanceerde AI-mogelijkheden transformatieve oplossingen en tastbare bedrijfswaarde voor onze klanten kunnen creëren."

Lenovo Channel Campagne vierkant Algosec 14/11/2024 t/m 28/11/2024 BW
Lenovo Channel Campagne liggend

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!