Cameron Thomson leidt nu Avaya EMEA
Avaya, speler in Enterprise CX, heeft aangekondigd dat het Cameron Thomson heeft benoemd tot Group Vice President voor de regio Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA), inclusief Turkije en Pakistan.
Thomson, gevestigd in het Verenigd Koninkrijk, sluit zich aan bij Avaya na uitgebreid succes in regionaal CX-leiderschap bij Alvaria en de vorige incarnatie van dat bedrijf, Aspect Software. Met uitgebreide kennis van het theater en het segment van de markt, zal Thomson lokale teams in staat stellen om hun klanten en partners nauwgezet te ondersteunen bij het stimuleren van bedrijfsgroei door het leveren van uitstekende klant- en werknemerservaringen.
"Dit theater zit vol met potentieel, variërend van de grootschalige Enterprise CX-kansen voor innovatie zonder verstoring die we zien in ontwikkelde markten in heel Europa, tot de opkomende, grootschalige klantgerichte CX-projecten die we zien in het Midden-Oosten en Afrika. Dit is een opwindende tijd om bij Avaya te komen werken, dat het beste geplaatst is om grootschalige organisaties te helpen hun unieke CX-strategieën rechtstreeks aan te pakken, in een tempo dat bij hen past, met geavanceerde technologieën die naadloos integreren met wat al werkt", aldus Thomson.
Cloud
"Cameron leidt vanaf het front en geeft zijn teams de mogelijkheid om boven verwachting te presteren en hun volledige potentieel te bereiken. Zijn reputatie als een leider die de klant en partner voorop stelt in de regio zal van grote waarde zijn voor het bedrijf", aldus ML Maco, Chief Revenue and Customer Experience Officer, Avaya.
De afgelopen twee jaar heeft Avaya met succes een herkapitalisatie en een strategische reset van haar klantwaardepropositie en merkbelofte afgerond. Meer recent is het bedrijf begonnen aan een uitgebreide transformatie en heeft het zich gericht op de revitalisering van haar cultuur, versterkt door een nieuw uitvoerend leiderschapsteam en upgrades in talent in het hele bedrijf.
Avaya is doorgegaan met het innoveren van haar portfolio voor cloudcommunicatie en -diensten, waaronder het Avaya Experience Platform. Ook heeft het haar productroadmaps afgerond en een koers uitgestippeld voor Avaya als leider op het gebied van Enterprise CX.