Witold Kepinski - 02 september 2024

Bechtle introduceert vernieuwde huisstijl en campagne

Bechtle heeft aangekondigd per september haar branding en campagnestrategie te vernieuwen, waarmee het bedrijf haar 40-jarige geschiedenis in de IT-sector en 25-jarige aanwezigheid in Nederland markeert. In een tijd waarin technologische ontwikkelingen elkaar snel opvolgen, positioneert Bechtle zich allang niet meer als leverancier, maar meer als strategische IT-partner die zich richt op duurzame en effectieve IT-oplossingen.

Bechtle introduceert vernieuwde huisstijl en campagne image

Inzetten op relevante innovaties

“Elke technologische vooruitgang brengt kansen met zich mee, maar niet elke ontwikkeling is direct een verbetering voor je bedrijf. Te laat zijn kan betekenen dat je kansen mist, terwijl te vroeg handelen kan leiden tot inefficiënte implementaties,” aldus Jean-Paul Bierens (foto), Managing Director Bechtle B.V.

Bechtle benadrukt met haar nieuwe strategie de kracht van timing. “Het is belangrijk de juiste innovaties op het juiste moment te omarmen, zodat je er optimaal van kunt profiteren en direct vooruitgang kan boeken. Kwaliteit krijgt bij ons voorrang op snelheid, zodat onze klanten elke stap vooruit met vertrouwen kunnen zetten.”

Toekomststerke IT die nu werkt

De nieuwe pay-off, "Bechtle. Niet hip. Wel happening.", vat perfect samen waar Bechtle voor staat. Hip is een modegril, terwijl happening staat voor relevantie en impactvol. En dat is nou precies wat Bechtle nastreeft. Het bedrijf stelt dat het niet gaat om het klakkeloos volgen van trends, maar om het bieden van IT-oplossingen die nu relevant zijn en impact hebben. Met de vernieuwde branding en campagne wil Bechtle klanten begeleiden in het maken van weloverwogen keuzes in technologie. Met deze veranderingen verwacht Bechtle haar rol als betrouwbare partner in de IT-sector te versterken en klanten te ondersteunen bij het navigeren door de uitdagingen van de toekomst.

DIC Awards BW tm 21-10-2024 Gartner BW tm 02-11-2024
DIC Awards BN tm 21-10-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!