Conceptsales, The Next Cloud, The Orchestrate Group en SourcingExchange worden lid Outsourcing Hub
Outsourcing Hub, een online platform voor het slim matchen van uitbesteders en providers op het gebied van IT-Outsourcing, kondigt een samenwerkingsverband aan met vijf Knowledge Partners. De kennispartners leveren - ieder vanuit hun eigen expertisegebied - een bijdrage aan desearch & match criteria en het onderliggende informatiemodel voor het systeem van Outsourcing Hub.
De aangesloten Knowledge Partners zijn, op alfabetische volgorde: Conceptsales, The Next Cloud, The Orchestrate Group, SourcingExchange en een in september nader bekend te maken partij met expertise op het gebied van transitie. Stuk voor stuk zijn het bedrijven die vanuit hun eigen expertise de nodige kennis en ervaring toevoegen aan Outsourcing Hub. Zowel klanten die hun ICT willen outsourcen, ICT-serviceproviders (die op zoek zijn naar deze klanten) alsook Third Party Adisors (consultancy firms en zelfstandige adviseurs) hebben baat bij de nieuwe partnerships die Outsourcing Hub heeft gesloten.
The Orchestrate Group kan uitbestedende klanten adviseren op het gebied van regie en governance. Aan de providerkant is The Next Cloud een handige partner voor alle IT-providers als het gaat om cloudproposities, waar Conceptsales zich met name richt op portfolio- en marketingmanagement en als geen ander het onderscheidend vermogen weet te achterhalen. SourcingExchange is een community, toolbox en marktplaats voor zelfstandige, onafhankelijke sourcing professionals. En de in september bekend te maken Knowledge Partner biedt uitbestedende klanten meerwaarde als het gaat om transitiegerelateerde vraagstukken, aldus Henk Pater, oprichter van Outsourcing Hub: “Het gaat hier om onderscheidende IT-bedrijven die allemaal zeer enthousiast zijn over het concept van Outsourcing Hub. Het mooie is, dat iedereen zich realiseert dat Outsourcing Hub een kans biedt om zowel klanten als providers via een andere route en in een eerder stadium te wijzen op de relevantie van hun expertisegebied. En natuurlijk is het prettig dat de Knowledge Partners daarmee ook eerder op de radar van de klant en/of de provider staan.”
WK