EPSA Netherlands neemt Harborn over en lanceert EPSA Digital
Zakelijk dienstverlener EPSA Netherlands (voorheen AB&C Groep) heeft Harborn overgenomen. Harborn is een digital ‘one-stop-shop’ agency gericht op de integratie van data, technologie en communicatie. EPSA Netherlands breidt hiermee haar praktijk uit op het gebied van digitale oplossingen. Met de komst van Harborn en de reeds aanwezige digital expertise binnen EPSA Netherlands, met Han Gerrits als Lead Digitalisation & Innovation, de RPA expertise van NewDawn Robotics en de digitale transformatie praktijk van Boer & Croon, lanceert zij nu een geheel nieuwe propositie: EPSA Digital.
Digitaal transformeren is top prioriteit op de managementagenda van veel organisaties en noodzakelijk om relevant te blijven. In EPSA Digital worden de reeds aanwezige krachten van Boer & Croon op het gebied van digitale strategie en transformatie consulting gebundeld met de executiekracht van digital agency Harborn en RPA expertise binnen NewDawn Robotics. Van inspireren tot creëren en implementeren; EPSA Digital biedt hiermee pragmatische oplossingen voor opdrachtgevers. Uniek in de markt is de combinatie van strategie consulting, expertise voor standaard implementaties en deskundige engineering teams die maatwerk oplossingen creëren; alles onder één dak.
Nieuwe stap
Met EPSA Digital krijgt EPSA Netherlands een derde volwaardige pijler in de dienstverlening, naast Procurement en Business Transformation. De groep van inmiddels 13 bedrijven binnen EPSA Netherlands centreert zich rond de expertises kostenoptimalisatie, verander-, project- en programmamanagement voor business transformaties, beheersing van de operatie en digitale transformatie en innovatie.
De internationale consultingspecialist EPSA Group nam vorig jaar de AB&C Groep over. Sinds kort opereert het bedrijf onder de naam EPSA Netherlands met de strategische missie om ambities van organisaties werkelijkheid te laten maken; organisaties daadwerkelijk te helpen groeien en hun effectiviteit te verbeteren via diepgaande kennis van inkoop, operations, finance & technology en digital & innovation.
Management
Jeroen Soeterbroek, oprichter en Managing Director van Harborn, zal ook de leiding op zich nemen van EPSA Digital. Dat doet hij samen met Han Gerrits en Johan Traa. Han Gerrits is als Lead Digital & Innovation verbonden aan EPSA Digital en heeft de leiding over het technische team. Johan Traa, de afgelopen 5 jaar als partner bij Boer & Croon verantwoordelijk voor de solution Finance & Technology, maakt de stap naar Commercial Director van de nieuwe propositie.
Jeroen Soeterbroek, Managing Director Harborn en EPSA Digital: “Opdrachtgevers helpen in digitale transformaties is waar wij bij Harborn voor staan; gefocust op het écht leveren van tastbare resultaten. Een digital agency als dat van ons kan in mijn beleving nog veel meer toegevoegde waarde leveren bij opdrachtgevers als we hen ook kunnen begeleiden in de hele transitie; gedragsverandering die komt kijken bij het daadwerkelijk omarmen van een digitale revolutie. De verbinding met Boer & Croon, de aanwezige RPA oplossingen binnen EPSA Netherlands en de inspirerende kracht en executiepower van Han Gerrits, maakte voor mij de ultieme puzzel compleet. Onze cultuur sluit naadloos aan bij het DNA van EPSA Netherlands. Samen hebben we alles in huis om onze opdrachtgevers een sterke digitale propositie te kunnen bieden en ons talent veel doorgroeikansen te bieden.”
Claire Leussink-Nies, CEO EPSA Netherlands: “Sinds begin deze maand heten we EPSA Netherlands en nu al kunnen we aankondigen dat we een volwaardige pijler toevoegen aan onze dienstverlening. Ik ben trots dat we onze expertise kunnen verstevigen met een kwalitatief hoogwaardige specialist als Harborn. De klik met het ondernemerschap binnen Harborn en Jeroen in persoon, was er meteen. Wij helpen nu al dagelijks bij digitale transformatievraagstukken onder andere vanuit de business transformatie-praktijk van het team van Johan binnen Boer & Croon en met Han Gerrits als lead met al zijn kennis op het gebied van AI en innovatie. Het daadwerkelijk bundelen van al deze kennis en kunde en het neerzetten van EPSA Digital is de volgende logische stap. Met onze drie powerhouses Procurement, Business Transformation en Digital & Innovation zijn wij in staat onze opdrachtgevers op maat de best mogelijke dienstverlening te bieden, nu en in de toekomst . Zo kunnen we ambities van onze opdrachtgevers werkelijkheid laten worden.”