Lenovo lanceert vijf nieuwe partnertrajecten
Lenovo heeft vijf nieuwe partnertrajecten geïntroduceerd, elk met vijf verschillende aanbiedingen, om flexibeler en schaalbaarder te kunnen samenwerken met partners.
Lenovo heeft vijf nieuwe partnertrajecten geïntroduceerd, elk met vijf bijbehorende aanbiedingen. Dit om meer flexibele en schaalbare inkomstenkansen te creëren voor partners in het hele kanaal.
Lenovo 360 for MSPs, Lenovo 360 for Global Systems Integrators (GSIs), Lenovo 360 for AI, Lenovo 360 for Data Management en Lenovo 360 for Education zullen de toegang van partners tot het portfolio van devices, infrastructuur, diensten en oplossingen van Lenovo verder stroomlijnen, aldus de leverancier.
Elk traject omvat vijf aanbiedingen: digitale platforms, training, incentives, communities en marketing. Daarnaast bevat elk traject channel-ready devices, infrastructuur-oplossingen en service-elementen.
Lees ook: het interview met Pascal Bourguet, Lenovo's Global Channel Chief & VP International Markets COO: 'Lenovo zet in op groei en innovatie in het partner ecosysteem'.
Door: Witold Kepinski