Wageningen University & Research (WUR) kiest iO als strategische partner
WUR heeft de aanbesteding voor het ontwikkelen en onderhouden van zijn digitale contentplatform gegund aan blended agency iO. De opdracht heeft een initiële looptijd van drie jaar, met de optie tot verlenging van vijf keer één jaar.
Via het platform wur.nl streeft WUR ernaar om nieuwe studenten aan te trekken en onderzoeksopdrachten uit het bedrijfsleven te werven. De organisatie wil een gepersonaliseerde omgeving creëren die de interactie en samenwerking tussen verschillende doelgroepen bevordert.
Expertise blenden voor strategisch partnerschap
Voor deze complexe opdracht heeft WUR een strategische partner gevonden in de blended agency iO. Met een kwaliteitsscore van 96% kon iO zich onderscheiden in een competitie met vier andere geselecteerde partijen.
De agency heeft immers de bewezen expertise in huis om het complexe webcontentsyteem van WUR toekomstbestendig en efficiënt in te richten en zo het contentteam te ondersteunen.
Jaap Willem Hoogenhout - Client Service Director, iO: “Bij iO zijn we trots dat we als partner met WUR aan de slag mogen gaan. Onze experts staan klaar om over disciplinegrenzen heen samen te werken en via technologie, marketing en creativiteit een sterk contentplatform te bouwen. We kijken ernaar uit om met het WUR-team de eerste stappen voorwaarts te zetten.”