CloudCTI introduceert Teams app voor CRM-integratie
CloudCTI introduceert een embedded app in Teams waarmee een groot aantal CRM- en ERP-applicaties kan worden geïntegreerd. Er ontstaat zo een naadloze samenwerking tussen Teams Voice en de relatie-database en een perfecte CX-ervaring die bijdraagt aan efficiency op de Teams werkplek en een sterk verbeterde dienstverlening aan bellende relaties.
De configuratie is eenvoudig omdat er geen software hoeft te worden geïnstalleerd. Bovendien is de configuratie centraal en wordt deze in één keer voor de hele organisatie uitgevoerd en is de functionaliteit op alle devices waar Teams wordt gebruikt beschikbaar. De integratie met de CRM-applicatie vindt plaats vanuit Teams, in de browser, dankzij de CloudCTI Wizard. Voor het bouwen van nieuwe integraties worden geen kosten in rekening gebracht.
Bram Heerebout, CTO van CloudCTI, voegt hieraan toe: “De CloudCTI Teams-CRM app is zeer veelzijdig: vanuit Teams kunnen contacten in de CRM-applicatie worden opgezocht, gebeld, en bij inkomende gesprekken verschijnt een notificatie in Teams. Er kan vanuit verschillende CRM-applicaties een screen pop worden gegenereerd of bijvoorbeeld een terugbelbericht verzonden. Bovendien wordt in Teams de gesprekshistorie bijgehouden”