ITON Cloud Suite uitgebreid met selfservice portal
De ITON Cloud Suite is uitgebreid met TONI. Met deze management tool kunnen klanten zelf gebruikers aanmaken, verwijderen, op inactief zetten en rechten toekennen. Zo kan men bijvoorbeeld op basis van functierol functionaliteiten en applicaties uitrollen. Ook de Office 365 licenties en mailboxen zijn direct te koppelen vanuit de selfservice portal TONI.
De eerste ITON Cloud Suite klanten zijn inmiddels live. Groot voordeel is dat zij niet meer afhankelijk zijn van de Servicedesk voor het aanmaken van gebruikers of het resetten van een wachtwoord. Dat scheelt veel tijd. Ze zijn in control in een omgeving die ze niet zelf beheren. Bovendien hebben ze meteen inzicht in verbruik en kosten aldus ITON.
De ITON Cloud Suite is een verzameling van clouddiensten waaruit organisaties zelf een juiste mix van diensten kunnen selecteren. Deze oplossingen dragen volgens ITON bij aan de organisatiedoelstellingen. De ITON Cloud Suite stelt organisaties in staat het beste te halen uit de Microsoft en de ITON cloud, en dit, indien gewenst, te combineren met eigen IT middelen. Hierdoor kan elke organisatie, in elke vorm, profiteren van de cloud. Elke dienst binnen de Cloud Suite kan los van andere producten en periodiek worden afgenomen, en voldoet volledig aan cloud standaarden zo beweert ITON.