Kodak Alaris start reeks marketinginitiatieven
Om bewustwording te kweken over de nieuwste manieren die kunnen worden ingezet in de strijd tegen ongestructureerde data, heeft documentbeheer-, capture- en scannerspecialist Kodak Alaris een reeks marketinginitiatieven gelanceerd.
"Als eerste hebben we een businesscase opgesteld waarin we Het tijdperk van de data-chaos hebben omschreven. Deze case laat de kansen en uitdagingen zien die bedrijven kunnen aangaan en aangrijpen. Op deze manier kan men een logisch geheel maken van de enorme hoeveelheid ongestructureerde data die alleen nog maar exponentieel zal groeien," aldus Siddhartha Bhattacharya, vice president, Global Marketing van de divisie Information Management (IM) van Kodak Alaris. "De systemen en strategieën die ontwikkeld zijn voor het beheer van gestructureerde data zijn ontoereikend om in te kunnen spelen op de kansen die ongestructureerde data biedt. De exploitatie van ongestructureerde data vertegenwoordigt een te grote kans die bedrijven gewoonweg niet kunnen negeren."
Businesscases zijn voor bedrijven cruciaal om tot een helder beeld te komen wat de markt nodig heeft. De divisie Information Management van Kodak Alaris kan wetenschap, technologie, services en een partner ecosysteem leveren, wat in het tijdperk van datachaos nodig is om groeiende bedrijfsresultaten bij klanten te realiseren.
Vernieuwde website
De meeste kopers, zoals consumenten, gaan vooraf op internet al op onderzoek uit voordat ze tot aanschaf over gaan. Volgens SiriusDecisions, een toonaangevend onderzoeks- en adviesbureau, wordt de zoektocht naar een geschikt product in 67% van alle gevallen inmiddels digitaal gedaan. Met deze wetenschap heeft Kodak Alaris IM een nieuwe website gelanceerd om kopers te helpen makkelijker de weg te vinden naar de specifieke onderdelen voor informatiebeheer waarin zij geïnteresseerd zijn zoals: Mailroom Automation, Forms Processing, Records Management, Accounts Payable Processing en Customer Onboarding. Bezoekers van de website worden verwelkomd op een nieuw en toegankelijk design. Bovendien is de website beschikbaar in elf talen. "De pagina's met de uitdagingen bieden inzichten en voorbeelden van hoe datachaos voor specifieke bedrijfstoepassingen weer onder controle gebracht kunnen worden," aldus Bhattacharya. "De inhoud is gericht op onze doelgroep en biedt herkenning in de problematiek waarmee deze doelgroep te maken heeft ten aanzien van het zoeken naar oplossingen voor het scannen en vastleggen van data."
Wereldwijde BPO-campagne biedt service provides een gratis analyse voor document capturing
Om nog specifieker te kijken naar de behoeften van Business Process Outsourcers (BPO's) en servicebureaus heeft de divisie Information Management van Kodak Alaris een wereldwijde marketingcampagne gelanceerd onder het thema "Redefining Science. (Een nieuwe kijk op wetenschap)." Het doel van dit initiatief is om de experts van Kodak Alaris op dit gebied hun kennis te laten delen met chief operating officers, chief technology officers, chief information officers, VP's van sales en project managers. "Onze adviserende benadering is onderhoudend, educatief en gericht op een gezamenlijke aanpak," legt Bhattacharya uit. "BPO's en servicebureaus zijn op zoek naar een partner die hen van raad en daad kan voorzien omdat hun wereld enorm aan het veranderen is. Nu bieden ze hun klanten nog efficiënte diensten op basis van lage kosten. Maar het tijdperk van mobiele en cloud-technologie leidt tot afnemende marges en operationele middelen. Veel bedrijven hebben moeite om de vraag van klanten bij te benen en daaraan te kunnen voldoen wat tot afname van bedrijfsresultaten leidt. Wat wij bieden is wat BPO's en servicebureaus nodig hebben om voor hun klanten relevant en interessant te blijven. We hebben decennia aan ervaring en hebben inmiddels duizenden bedrijven geholpen met het uitbesteden van diensten."
Als onderdeel van de campagne kunnen BPO's en servicebureaus "gratis een optimalisatie ondergaan," wat inhoudt dat een expert van Kodak Alaris een analyse doet en vervolgens met een advies komt om data capturing zo kosteneffectief mogelijk toe te passen waardoor klanten efficiënter kunnen werken.
Gedistribueerd capturing geeft de informatiestroom een nieuwe betekenis
De Distributed Capture (DC)-markt is een ander gebied waarop de divisie Information Management van Kodak Alaris zijn strategische pijlers op gericht heeft. Distributed Capture wordt gekenmerkt door transactionele scantoepassingen die voorzien worden van verbeteringen in het bedrijfsproces op het punt waar documenten en informatie het bedrijf binnenkomt. Bedrijven hebben de processen voor data capturing de afgelopen jaren verschoven van backoffice postkamers naar de werkplek van medewerkers. Deze trend is toegenomen door goedkopere telecommunicatiediensten, meer bandbreedte en lagere kosten voor dataopslag.
Om beter te voldoen aan de behoeften van deze klanten, lanceert Kodak Alaris nog een wereldwijde marketingcampagne waar bedrijven, die Distributed Capture-oplossingen gebruiken, van kunnen profiteren. Het thema van de DC-campagne, "Een nieuwe kijk op informatiestromen" zal in 2016 worden uitgerold.