FLOWSPARKS en delaware werken samen aan efficiëntere e-Learning
FLOWSPARKS, e-Learning software en service provider, gaat een strategisch partnerschap aan met delaware, een IT- en bedrijfsadviesbureau. Deze samenwerking beteken volgens de twee partijen een stap voorwaarts in het ondersteunen van organisaties om digitale leeroplossingen te omarmen en professionele groei van werknemers te stimuleren.
Door het combineren van FLOWSPARKS’ geavanceerde e-Learningplatform met de expertise van delaware op het gebied van digitalisering en procesoptimalisatie, streven de twee partijen naar een herdefiniëring van de manier waarop bedrijven hun digitaal leermateriaal creëren, beheren en verspreiden. Samen zullen de twee organisaties schaalbare, flexibele en stimulerende oplossingen aanbieden, op maat gemaakt voor de unieke behoeften van diverse sectoren, aldus de twee partners.
“Het partnership met delaware laat onze gemeenschappelijke missie zien: organisaties helpen met het effectief aanpakken van de uitdagingen uit de moderne werkomgeving”, aldus Cédric Herregodts, CEO van FLOWSPARKS. “Het wereldwijde succes van delaware is inspirerend, en we zien veelbelovende groeimogelijkheden in de toekomst.”
Digitale leermodules
De industriekennis van delaware en het gebruiksvriendelijke leerplatform van FLOWSPARKS zorgen voor een soepele combinatie van technologie en strategie. Het is een compleet pakket door de unieke integratie van een authoring tool met toonaangevende LMS-platforms. Deze integratie zorgt ervoor dat elke e-Learning die in FLOWSPARKS wordt gemaakt, direct kan worden geüpload naar het LMS, wat zorgt voor meer efficiëntie en een betere kwaliteit van de digitale leermodules.
Melissa Lammers, Manager & Solution Lead bij delaware, deelt haar enthousiasme omtrent het partnership: “Bij delaware geloven we in de kracht van samenwerking om te kunnen zorgen voor betekenisvolle veranderingen. Het partnerschap met FLOWSPARKS stelt ons in staat ons portfolio uit te breiden en hoogstaande leermogelijkheden aan te bieden die passen bij de strategische doelen van onze klanten.”