Flixit en Local Loyalty Group bundelen krachten rond social media
Flixit en Local Loyalty Group (LLG) werken samen om food retailers in de Benelux te ondersteunen met een gerichte social media-aanpak. De partijen combineren hun kennis van digitalisering, marketing en klantloyaliteit voor het ondersteunen van retailers bij het binden van klanten en creëren van betrokkenheid via doelgerichte social media-campagnes.
De samenwerking speelt in op de groeiende behoefte van food retailers aan een sterke digitale aanwezigheid. Flixit levert expertise op het gebied van digitalisering. LLG voegt hier methoden voor klantloyaliteit en lokale marketing aan toe. Samen leveren de partijen een digitale en klantgerichte aanpak.
Flixit neemt het beheer van social media voor de klanten van LLG op zich, waaronder ketens zoals Jumbo, Albert Heijn en Delhaize. Door data-analyse en lokale inzichten te gebruiken creëren Flixit en LLG content die aansluit bij de behoeften van klanten. Zo ondersteunen zij klanten met schaalbare campagnes die merken versterken en de relatie met klanten verbeteren.