ServiceNow vernieuwt partnerprogramma
ServiceNow breidt zijn wereldwijde partnerprogramma uit. De investeringen in nieuwe incentives en specialisaties worden bijna verviervoudigd. Hierdoor krijgen partners meer mogelijkheden om gebruik te maken van het groeiende aanbod van ServiceNow AI-oplossingen en meer waarde te leveren aan klanten. Infosys en Cognizant worden benoemd tot Global Elite-partners, het hoogste niveau binnen het ServiceNow Partner Program.
Dit kondigt het bedrijf aan tijdens zijn ServiceNow Partner Kickoff jaar. ServiceNow biedt partners meer mogelijkheden om hun omzet en winst te verhogen via kortingen en credits. Deze kunnen worden gebruikt voor training, zakelijke diensten of andere vormen van praktische ondersteuning. Het partnerprogramma bevat meer opties om AI-diensten te verfijnen en partners te helpen zich te onderscheiden in de markt.
Aanvullende PLA's en specialisaties
Het vernieuwde programma biedt mogelijkheden zoals aanvullende Product Line Achievements (PLA), die zijn gericht op Now Assist om partners te positioneren als deskundigen in ServiceNow AI-oplossingen. Ook worden specialisaties uitgebreid, waardoor partners meer inzicht krijgen in verkoop, productbeheer en klantsucces binnen generatieve AI (GenAI) en sectoren zoals Customer Experience GenAI, Employee Experience GenAI, ServiceOps GenAI, Cybersecurity en Tech Risk. Daarnaast introduceert ServiceNow een nieuwe award, de GenAI Customer Value Partner of the Year, waarmee partners worden erkend die succesvol GenAI bij klanten hebben toegepast.
Daarnaast biedt ServiceNow extra tools en middelen om partners te ondersteunen bij het ontwikkelen van een succesvolle ServiceNow-practice. Dit helpt klanten hun bedrijfstransformatie te versnellen.
“De afgelopen twee jaar hebben we ons Partner Program volledig omgevormd, waarbij we een uniek ecosysteem van gespecialiseerde mogelijkheden en diensten voor onze klanten hebben ontwikkeld,” meldt Erica Volini, executive vice president, worldwide industries, partners, and go-to-market bij ServiceNow. “Onze continue investeringen zijn erop gericht onze partners te voorzien van de middelen die ze nodig hebben om te groeien, hun AI-expertise te vergroten en uitmuntende resultaten te behalen voor onze gezamenlijke klanten.”