Pebble en Actito bundelen hun krachten, services en platform
Pebble, onderdeel van De Cronos Groep en expert in customer engagement, kondigt met trots een partnership aan met Actito, een Belgische speler op het gebied van marketing automation en onderdeel van de QNTM group. Deze samenwerking stelt bedrijven in staat om data-driven marketing te benutten om sterkere relaties met hun klanten op te bouwen. Door de focus op persoonlijke en relevante communicatie wordt niet alleen de klant betrokkenheid vergroot, maar ook de conversie en daarmee de impact op de bedrijfsresultaten.
In een wereld waar klanten persoonlijke en relevante interacties verwachten, combineert Pebble haar strategische expertise met Actito’s geavanceerde platform. Het resultaat? Bedrijven krijgen de tools én de kennis in handen om klantdata slimmer te benutten, hyper-gepersonaliseerde campagnes te creëren en klantloyaliteit te vergroten
'Meer dan een samenwerking'
“Dit is meer dan een samenwerking; het is een partnership dat gebouwd is op wederzijds vertrouwen en een gedeelde visie,” zegt Liesbet Van Seghbroeck, Partnerships Lead bij Pebble. “We kennen Actito al langer dan vandaag, wat betekent dat we perfect op elkaar zijn afgestemd. Met hun flexibel platform en onze strategische aanpak helpen we bedrijven om hun marketing naar een compleet nieuwe dimensie te tillen en echt impact te maken.”
De samenwerking helpt bedrijven onder meer relevante campagnes te maken die klanten raken, sneller te reageren op veranderende klantbehoeften en trends, en klantdata in te zetten voor het versterken van strategische beslissingen.