Cisco en Mistral AI gaan klantervaring met AI-agent transformeren
Cisco, speler in beveiliging en netwerken, heeft de eerste, gezamenlijk ontwikkelde AI-agent aangekondigd uit zijn strategische partnerschap met Mistral AI, een van Europa's aanbieders van AI-oplossingen. De AI Renewals Agent verbetert en stroomlijnt het creatieproces van vernieuwingsvoorstellen bij Cisco aanzienlijk door zowel gestructureerde als ongestructureerde gegevens uit meer dan 50 signalen en bronnen te consolideren en real-time sentimentanalyse, samengevatte aanbevelingen, intelligente automatisering en personalisatie te bieden, allemaal gekoppeld aan klantresultaten en key performance indicators (KPI's).
![Cisco en Mistral AI gaan klantervaring met AI-agent transformeren image](https://optimise2.assets-servd.host/dim-platform/production/uploads/articles/187753_cisco-logo-2021-witold.jpg?w=1200&q=82&auto=format&fit=crop&dm=1679988850&s=6c0e613c677970dbfd3207b9ddcd5411)
Door taken te automatiseren en workflows te optimaliseren, stelt de AI Renewals Agent strategische focus en klantbetrokkenheid in staat, waardoor de tevredenheid en retentie worden verhoogd en de groei wordt gestimuleerd. De oplossing is gebouwd met behulp van een aangepast AI-model en werkt on-premises, waardoor gegevensbeveiliging, privacy en compliance worden gewaarborgd en prestatie-tuning en kostenoptimalisaties mogelijk worden gemaakt. Er wordt geschat dat de AI Renewal Agent de tijd die wordt besteed aan het opstellen van een vernieuwingsvoorstel en de voorbereiding op een klantbetrokkenheid met maar liefst 20% kan verkorten, een cijfer dat naar verwachting zal groeien naarmate de AI-agent verbetert op basis van gebruik en meer workflows worden geautomatiseerd.
De nieuwe agent is de nieuwste AI-innovatie voor Cisco's Customer Experience (CX) organisatie en blijft aantonen hoe Cisco zijn visie waarmaakt om AI te gebruiken om elke klantervaring gepersonaliseerd, proactief en voorspellend te maken en unieke resultaten te leveren die de verwachtingen van de klanten overtreffen zo meldt Cisco.
CX
"Mistral AI is een cruciale partner voor Cisco Customer Experience (CX) terwijl we bouwen aan een AI-gedreven toekomst," zei Liz Centoni, Executive Vice President en Chief Customer Experience Officer bij Cisco. "Naast geavanceerde AI-technologie deelt Mistral AI onze missie om de klant centraal te stellen in alles wat we doen. De AI Renewals Agent is een belangrijke mijlpaal en de eerste van vele innovatieve oplossingen die we samen gaan bouwen. De impact op onze teams is ook significant, omdat we voortdurend zoeken naar mogelijkheden om hun taken te vereenvoudigen en frictie te verminderen. Door onze grote dataset, het klantvertrouwen en de toonaangevende technologie van Mistral te combineren, zijn we op weg naar het vormgeven van de toekomst van klant- en medewerkersbetrokkenheid."
"Deze aankondiging markeert opnieuw een belangrijke mijlpaal in ons strategische partnerschap met Cisco," zei Arthur Mensch, CEO van Mistral AI. "Het laat zien hoe GenAI de toegang tot rijke en complexe informatiebronnen kan verbeteren, kritische waarde kan leveren aan Cisco's klanten en ecosysteem en aanzienlijke tijd kan besparen voor alle betrokken belanghebbenden. Dit is mogelijk gemaakt dankzij het uitzonderlijke talent van Cisco's engineeringteams."