New Relic verbetert partnerprogramma
New Relic, een Intelligent Observability bedrijf, heeft de verbetering van zijn New Relic Partner Programma aangekondigd om de bedrijfsgroei van zijn partner ecosysteem te stimuleren. De programma-updates en investeringen omvatten sterkere incentives voor partners om de winstgevendheid te verhogen, nieuwe en vereenvoudigde certificeringen en digitale tools, uitgebreide dedicated partner resources, verbeterde trainingsmogelijkheden en nieuwe gespecialiseerde programmatrajecten. Daarnaast ontsluit het open partner ecosysteem van New Relic agentic AI use cases en brengt het observability naar best-of-breed oplossingen binnen de enterprise.

New Relic integreert agentic AI en observability in toonaangevende oplossingen via een open partner ecosysteem. Het New Relic Partner Programma stelt solution providers, managed service providers, technologiepartners, systeemintegrators en cloud platform providers in staat om nieuwe inkomstenstromen te genereren en geïntegreerde oplossingen te ontwikkelen met het New Relic Intelligent Observability Platform. Door zijn platform te verbinden met best-of-breed oplossingen van partners, levert New Relic cruciale inzichten en intelligente aanbevelingen aan de tools en platforms waar klanten al mee werken.
De verbeteringen aan het New Relic Partner Programma bieden partners betere voorspelbaarheid en winstgevendheid, waaronder sterkere financiële incentives, nieuwe en vereenvoudigde technische en sales certificeringen, een vier keer zo groot partner team voor meer begeleiding en ondersteuning (inclusief de benoeming van Larissa Crandall als Channel Chief), uitgebreide trainingen op het gebied van AI, observability en cloud, en gespecialiseerde partnerprogrammatrajecten afgestemd op de go-to-market strategieën van partners.
AI
New Relic stelt partners in staat om de mogelijkheden van AI te benutten en biedt agentic AI-integraties om cruciale observability data en intelligente aanbevelingen direct naar IT-teams en ontwikkelaars te brengen. Deze integraties omvatten onder andere Amazon Q Business, GitHub Copilot for Microsoft Azure, Google Gemini en ServiceNow, waardoor teams problemen sneller kunnen oplossen, applicatieprestaties kunnen verbeteren en workflows kunnen automatiseren. Daarnaast kondigde het bedrijf de eerste observability integratie met DeepSeek aan om de ROI en adoptie van AI te versnellen.
New Relic verstevigt zijn leiderschap in observability met continue innovaties, waaronder meer dan 20 nieuwe functies en integraties in het New Relic Intelligent Observability Platform. Het platform integreert Retrieval Augmented Generation (RAG) met klantdata en externe bronnen en biedt nieuwe functionaliteiten zoals Transaction 360, Cloud Cost Intelligence en Streaming Video & Ads Intelligence.