BizzCon en PFM bundelen krachten om retailbranche te ondersteunen
Full service ICT-dienstverlener BizzCon en data-analysebedrijf PFM slaan de handen ineen. De partijen willen samen de retailbranche helpen groeien. Daarbij benutten zij elkaar krachten; PFM als specialist in movement data en BizzCon als ICT-expert.

“We kwamen elkaar steeds vaker tegen bij gezamenlijke klanten”, vertelt Dennis Ebbenhorst (rechts op de foto), eigenaar van BizzCon. “PFM Intelligence is al jaren toonaangevend met hun datatechnologie en wij richten ons op het beheren en optimaliseren van ICT-omgevingen, netwerken en systemen. Door samen te werken, kunnen we allebei doen waar we goed in zijn. PFM kan zich volledig focussen op movement data, terwijl wij zorg dragen voor een krachtige ICT-infrastructuur. Retailers krijgen zo het beste van twee werelden.”
Michel L’amie (links op de foto) van PFM Intelligence: “Door onze samenwerking met BizzCon ontzorgen we retailers volledig: van de technische basis tot en met het strategisch benutten van bezoekersdata. Zo kunnen we retailers nog beter ondersteunen en het maximale uit hun locatie(s) halen.”