BloomReach biedt open en intelligente digital experience platform (DXP)
BloomReach, de speler op het gebied van gepersonaliseerde digital experiences, lanceert een open en intelligente digital experience platform (DXP) dat 1-op-1-gepersonaliseerde klantervaringen levert die de gehele customer journey omvatten.
Het BloomReach DXP is een data-native platform dat gebruik maakt van artificial intelligence (AI) om real-time schaalbare personalisatie te leveren die alle klant-touchpoints met elkaar verbindt. Het komt met een arsenaal van analytics, dat digital marketeers en verkopers exact vertelt wat zij moeten doen om hun bedrijfsresultaat te optimaliseren.
Sinds de acquisitie van Hippo afgelopen oktober heeft BloomReach gewerkt aan de integratie van zijn ‘relevance engine’ in Hippo’s content management systeem (CMS). Hierdoor is volgens het bedrijf een zelflerende DXP ontstaan met semantisch begrip van content en de capaciteit om klantwensen en intenties van bezoekers te herkennen. Het algoritme begrijpt de context achter iedere klantinteractie - zowel online als offline - en wordt hierdoor gevoed. Vervolgens levert het gepersonaliseerde content voor iedere digital experience (desktop, mobiele website, app, kiosk, display etc.).
BloomReach presenteerde zijn DXP tijdens zijn eerste Noord-Amerikaanse klantevent, BloomReach Connect NYC. Het bedrijf zal deze zomer eveneens Connect-evenementen organiseren in Londen en San Francisco, gevolgd door de jaarlijkse wereldwijde klantconferentie BloomReach Connect Amsterdam in november.
Lees meer hier.