AI-powered Hub and Bot app voor Ivanti Service Management
Ivanti, het bedrijf dat IT samenbrengt om de digitale werkplek beter te beheren en te beveiligen, introduceert een nieuwe, cloudgebaseerde artificiële intelligentie (AI) applicatie voor servicemanagement. De nieuwe Ivanti Hub and Bot maakt een intelligente virtuele support agent (VSA) mogelijk, die met de eindgebruiker communiceert op een contextuele en intuïtieve manier, die volledig geautomatiseerd en geïntegreerd is in de servicemanagement-workflow om de inzet van de service desk te minimaliseren.
De Ivantie Hub and Bot app is beschikbaar voor Ivanti Service Manager Cloud klanten, via de onlangs gepubliceerde Ivanti Service Manager: Help Desk Essentials, die een vooraf gebouwde en vereenvoudigde helpdeskoptie vanuit de cloud biedt.
“Dankzij wijdverspreide AI-oplossingen voor consumenten zoals Siri en Alexa, hebben zakelijke gebruikers hoge verwachtingen op het gebied selfservice in IT,” zegt Ian Aitchison, Senior Product Director bij Ivanti. “Met de introductie van onze innovatieve Hub and Bot app, leveren we een revolutionaire selfservice-ervaring voor de moderne zakelijke gebruiker, die de functionaliteiten en de antwoorden direct aan de gebruikers beschikbaar stelt, precies zoals ze dat willen.”
Kijk voor meer informatie op www.ivanti.com/solutions/it-service-management.