Nieuwe releases Oracle Transportation en Global Trade Management Cloud
Oracle introduceert nieuwe releases van Oracle Transportation Management Cloud en Oracle Global Trade Management Cloud. De nieuwe releases stellen klanten in staat om kosten te besparen, de naleving van wereldwijde handelsregelingen te stroomlijnen en de klanttevredenheid te versnellen om deze belangrijke behoeften op één geïntegreerd platform te beheren, aldus Oracle.
De nieuwste releases van Oracle Transportation Management Cloud en Oracle Global Trade Management Cloud bieden realtime, gegevensgestuurde inzichten in verzendroutes en geautomatiseerde gebeurtenisafhandeling. Ze bieden ook uitgebreide wettelijke ondersteuning voor snelle, nauwkeurige screening en douaneaangiften. Nahdi Medical Company heeft bijvoorbeeld het gebruik van de truck met vijf tot tien procent kunnen verbeteren sinds de nieuwste versie van Oracle Transportation Management werd geïmplementeerd, zo meldt Oracle.
Verbeteringen aan Oracle Transportation Management Cloud en Oracle Global Trade Management Cloud omvatten:
Verbeterde routing: stelt klanten in staat betere beslissingen te nemen bij het routeren van zendingen door rekening te houden met factoren zoals historische verkeerspatronen, gevaarlijke materialen en tol bij het plannen van zendingen
Uitgebreide ondersteuning door regelgeving: stelt klanten in staat beter te voldoen aan hun wereldwijde handelsbehoeften in de huidige dynamisch veranderende regelgevingsomgeving door uitgebreide regelgevingsinhoud te ondersteunen, nauwkeuriger screening mogelijk te maken en verbeteringen aan te brengen voor samenvattende douaneaangiften
Geavanceerde planning: stelt klanten in staat om de transportplanning in end-to-end, uitgaande orderafhandeling beter in kaart te brengen en te verbeteren door het bieden van verbeteringen aan voorbeeldgeïntegreerde flows met Oracle Order Management Cloud en Oracle Inventory Management Cloud
Op stuurprogramma's gerichte functies: stelt klanten in staat om de afhandeling van opdrachten voor op shift gebaseerde stuurprogramma's te verbeteren door uitgebreide ondersteuning te bieden voor de planning en uitvoering van particuliere en specifieke fleets, inclusief op de bestuurder gerichte workflow in de OTM mobiele app
IoT Fleet Monitoring-integratie: stelt klanten in staat om realtime zicht te hebben op de locatie van een zending door middel van automatische gebeurtenisafhandeling
UX en samenwerking: stelt klanten in staat om een ??eenvoudigere en beter configureerbare gebruikersinterface te hebben, inclusief integratie met Oracle Content en Experience Cloud, die de samenwerking met peers stroomlijnt
Hulpprogramma grafische diagnostiek: stelt klanten in staat om in real-time vragen te onderzoeken en op te lossen die kunnen voortvloeien uit de verzendplanningsprocessen door hen een visuele diagnostische tool te bieden, waarin wordt gewezen op gebieden die verder onderzoek rechtvaardigen
"Het wereldwijde handels- en logistieke landschap verandert drastisch en organisaties moeten in staat zijn om een ??complex web van regels en verwachtingen van klanten te accommoderen voor elke verzending om concurrerend te zijn", aldus Derek Gittoes, vice-president van SCM Product Strategy, Oracle. "De combinatie van Oracle Transportation Management Cloud en Oracle Global Trade Management Cloud biedt onze klanten een innovatief platform om de complexiteit te verminderen en de efficiëntie van hun wereldwijde handelscompliance en transportactiviteiten effectief te verbeteren."