DXC Technology neemt ServiceNow-partners TESM en BusinessNow over
DXC Technology neemt TESM en BusinessNow over. Beide bedrijven zijn partner van ServiceNow. Met de overnames breidt DXC haar reikwijdte en vaardigheid op het vlak van ServiceNow dienstverlening uit.
Voor grote ondernemingen neemt het belang toe van betere, snellere en efficiëntere workflows en processen om de klant- en medewerkerstevredenheid te verbeteren en de operationele kosten te verlagen. Door samen te werken, leveren DXC en ServiceNow een reeks cloudgebaseerde, as-a-service-oplossingen die veel verder strekken dan IT service management (ITSM) en de gehele onderneming omvatten, van risk en compliance tot het managen van het menselijk kapitaal.
Positie versterken
TESM is een wereldwijd opererende end-to-end ServiceNow-partner uit het Verenigd Koninkrijk. BusinessNow is de grootste onafhankelijke ServiceNow-partner in Noord-Europa. Beide partijen worden onderdeel van DCX. De acquisities versterken de positie van DXC op het vlak van ServiceNow en stelt het bedrijf in staat klanten in meer industrieën te dienen met cloudgebaseerde as-a-service-oplossingen.
“TESM en BusinessNow voegen een unieke set mensen, IP en op elkaar afgestemde oplossingen toe, die het DXC mogelijk maakt om klanten het ServiceNow-platform te laten inzetten als een fundament voor bedrijfsbrede digitale transformatie,” aldus Dan Stoks, vice president, global ServiceNow practice for DXC Technology. “Onze culturele match, gedeelde visie en competenties op het ServiceNow-platform vergroten onze vaardigheid in het adresseren van de behoeften van onze klanten in Europa, het Verenigd Koninkrijk en in landen elders ter wereld.”