Witold Kepinski - 02 december 2024

N-able versterkt channel partner management team

N‑able, een softwarebedrijf dat IT-serviceproviders helpt bij het leveren van remote monitoring en management, data protection as-a-service en beveiligingsoplossingen, heeft Jonathan Bartholomew, Vice President of Channel Sales; Paul Monaghan, Vice President of EMEA Sales; en Andy Hudson, Vice President of International Marketing verwelkomd. Deze belangrijke aanwinsten onderstrepen de groeiende ondersteuning die N‑able heeft voor de snelgroeiende IT-servicesmarkt en zijn gelaagde kanaal met een actieve aanwezigheid in 150 landen.

N-able versterkt channel partner management team image

Deze nieuwe toevoegingen aan N‑able zullen haar kanaalstrategie verbreden om te voldoen aan de behoeften van haar volledige set partners, die bestaat uit distributeurs, resellers en MSP's die allemaal werken om de kleine en middelgrote ondernemingen aan het einde van de lijn te bevoordelen. 

Er is een breed scala aan verschillende soorten deelnemers nodig om succesvol te zijn in het diverse IT-serviceskanaal, dat de levering van beveiligings- en IT-beheeroplossingen en -services via afzonderlijke en samenwerkende lagen brengt. N‑able hanteert een wereldwijde maar zeer gelokaliseerde benadering van haar kanaalprogramma's om schaalbaarheid, flexibiliteit en responsiviteit te verbeteren bij het aanpakken van unieke marktvragen.

Leiders

Elke nieuwe leider brengt een schat aan expertise op het gebied van kanalen en de IT-sector mee naar zijn of haar rol:

  • Jonathan Bartholomew, VP, Channel Sales – Jonathan heeft uitgebreide expertise op het gebied van kanalen en beveiliging, en heeft eerder samengewerkt met marktleiders zoals Sophos. Hij zal zich richten op het verbeteren van N‑able-relaties met wederverkopers en distributeurs, zodat ze hun kleine en middelgrote ondernemingen en MSP-klanten effectiever en efficiënter kunnen bedienen, op manieren die het beste aansluiten bij hun unieke bedrijfsdoelstellingen.
  • Paul Monaghan, VP, EMEA Sales – Met een sterke focus op MSP's in EMEA en daarbuiten, zal Paul N‑able helpen zijn wereldwijde bereik te vergroten. Zijn ervaring in internationale verkoop zal instrumenteel zijn in het ontwikkelen van strategieën die inspelen op de unieke eisen van N‑able MSP-partners, en ervoor zorgen dat ze de ondersteuning krijgen die nodig is om te floreren in hun respectievelijke markten.
  • Andy Hudson, VP, International Marketing – Andy zal leidinggeven aan de internationale go-to-marketstrategieën van N‑able, met name buiten Noord-Amerika. Zijn inzichten zullen helpen bij de inspanningen van het bedrijf om sneller te schalen en zich aan te passen aan wisselende wereldwijde marktdynamieken, zodat content en programma's aanslaan bij diverse doelgroepen.

"Deze strategische aanwervingen weerspiegelen de toewijding van N-able om een ​​robuust en dynamisch kanaalecosysteem op te bouwen dat onze partners en de bedrijven die zij bedienen ten goede komt", aldus Frank Colletti, Chief Revenue Officer bij N-able. "Partnerschap staat centraal in alles wat we doen en elk programma dat we opzetten, en deze leiders spelen een cruciale rol om ons te helpen trouw te blijven aan die belofte wereldwijd. Terwijl we blijven groeien en evolueren, zijn we verheugd om Jonathan, Paul en Andy in ons team te verwelkomen en kijken we uit naar de waardevolle bijdragen die zij zullen leveren om onze partners te laten floreren."

Lenovo Channel Campagne vierkant DSD 28/11/2024 t/m 26/12/2024 BN + BW
DSD 28/11/2024 t/m 26/12/2024 BN + BW

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!