Witold Kepinski - 28 juni 2016

HPE sales en marketing management geoptimaliseerd

Hewlett Packard Enterprise (HPE) heeft de top van zijn sales en marketingmanagement geoptimaliseerd. Doel is dat partners nog flexibeler en beter met HPE kunnen samenwerken.

HPE CEO Meg Whitman meldt in een blog heeft als doel betere sales te doen in één organisatie van de HPE Enterprise Group. Hierbij zullen CTO Martin Fink (die al 30 jaar bij HP /HPE werkt en onder andere The Machine ontwikkelde) en Chief Customer Officer John Hinshaw zich gaan terugtrekken. Fink gaat eind van het jaar met pensioen.

Peter Ryan (foto), nu senior vice president & managing director van de HPE Enterprise Group EMEA, wordt de nieuwe baas van de HPE global sales organisatie, waaronder ook indirect en regionale sales.

HPE gaat verder zijn product marketing, e-commerce en customer advocacy samensmelten in één marketingorganisatie met als hoofd Chief Marketing & Communications Officer Henry Gomez. COO Chris Hsu is baas van de IT en cybersecurity teams.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!