14-06-2017 | door: Marco van der Hoeven - hoofdredacteur Executive-People

Fujitsu: 'Partner hoger in de waardeketen'

Onlangs deed de Fujitsu World Tour 2017 Nederland aan. Wereldwijd zullen 20.000 mensen in twintig landen dit evenement bijwonen. In Maarssen kwamen 300 mensen bij elkaar om diverse presentaties bij te wonen over het thema Human Centric Innovation/Digital Co-Creation. Voor de channel partners van Fujitsu betekenen digitale transformatie en digitale disruptie dat zij hoger in de waardeketen moeten opereren, om invulling te kunnen geven aan de oplossingen die nodig zijn om een antwoord te formuleren op de digitale disruptie waar organisaties mee te maken hebben.

De Fujitsu World Tour maakt het mogelijk om uit eerste hand te horen hoe Fujitsu organisaties helpt de ‘digital dots’ met elkaar te verbinden. De dag stond vol inhoudelijke discussies en kennisoverdracht onder ICT-experts.

Aan de hand van de onderwerpen tijdens de World Tour sprak de redactie ook met Fujitsu kopstukken Rob Overtoom en Rutger Gröllers. Lees hier het interview.

Terug naar video overzicht
Digitale Transformatie