Witold Kepinski - 23 maart 2018

BloomReach sluit strategisch partnership met SAP Hybris

BloomReach, aanbieder van software voor gepersonaliseerde digitale klantervaringen, heeft een strategisch partnership met SAP Hybris bekendgemaakt. Als onderdeel van het partnership heeft BloomReach een Experience & Personalization-oplossing ontwikkeld die per direct beschikbaar is in het SAP App Center, de digitale marktplaats voor SAP partner-producten. BloomReach Experience & Personalization is ontwikkeld voor integratie met SAP Hybris Commerce-software.

De integratie van BloomReach Experience & Personalization met SAP Hybris Commerce stelt bedrijven in staat om digitale ervaringen voor hun klanten te creëren voor al hun digitale omgevingen. De BloomReach-oplossing voor SAP Hybris Commerce is een extensie van het BloomReach Digital Experience Platform (DXP) en kan worden geïntegreerd in een SAP Hybris Commerce omgeving.

“De beschikbaarheid van een Experience & Personalization-oplossing voor klanten die zowel BloomReach als SAP Hybris Commerce gebruiken helpt merken om nieuwe standaarden te zetten als het gaat om interactie met hun publiek”, zegt Raj De Datta, CEO en co-founder van BloomReach. “Door relevante content en 1-op-1-gepersonaliseerde e-commerce te combineren, zijn bedrijven in staat om een persoonlijke band met hun klanten op te bouwen wat uiteindelijk zal resulteren in een hogere omzet en een versterkte klantloyaliteit.”

“Met deze oplossing kunnen klanten die SAP Hybris Commerce gebruiken, versneld profiteren van de toonaangevende Experience- en Personalisatieproducten van BloomReach”, vult Paul Lynch, managing director en AVP van LiveArea EMEA, aan. LiveArea hielp BloomReach als SAP Hybris Gold Certified Partner bij het ontwikkelen van de SAP Hybris Commerce extensie. “Wij zijn bijzonder verheugd dat de BloomReach-extensie nu in het SAP App Center beschikbaar is en staan klaar om klanten te ondersteunen bij de implementatie ervan.”

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!