08-09-2018 | door: Marco van der Hoeven

Dutch IT Society Event 2018 in beeld (video)

Onlangs vond de zesde editie van het Dutch IT Society Event plaats in Fort Voordorp. Op dit unieke netwerkevent, waar beslissers uit de gehele IT-branche aanwezig zijn, kwamen ruim 400 mensen af. Daar kregen ze presentaties van analisten en specialisten. Het netwerkevent werd georganiseerd door Dutch IT-channel en Executive-People. Pro Warehouse en Computer Profile maakten het event mede mogelijk.

Tijdens dit event was de hele keten uit de Nederlandse IT business bij elkaar in Fort Voordorp om over ontwikkelingen in de markt te praten, het netwerk te verstevigen en te toosten op voortzetting van het succesvolle eerste halfjaar. CIO’s, IT-managers en directieleden van leveranciers, resellers en distributeurs konden tijdens een culinaire beleving met elkaar in ongedwongen sfeer netwerken.

Gartner

Rob Smith, Gartner, Research Director in de Mobile and Client Computing Group, sprak over de aspecten van enterprise mobility - life-cycle management and security of mobile devices emergency technology.

Apple

Wouter Goed, Regional Sales Manager Benelux bij beheersoftwarepecialist Jamf, sprak over de groei van Apple in de zakelijke markt en over de komst van Choose Your Own Device-programma’s voor werknemers.

Digitale Mobiliteit

HP van Tilburg, hoofdredacteur Dutch Connect, sprak over het onderzoek Digitale Mobiliteit in Nederland. (i.s.m. Computer Profile)

Richard Lamb, Trendwatcher, sloot de kennissessies af. Hij sprak over de trendsverwachtingen van 2028. Daarna volgde een borrel, waar mensen konden netwerken, waarbij drinks & bites werden geresereerd met een culinaire food court.

Sublime

Tijdens de netwerkborrel van het Dutch IT Society Event verzorgd een DJ van landelijk commercieel radiostatio Sublime de muziek. Radiostation Sublime staat bekend om het draaien van funk, soul en jazz muziek te beluisteren via FM, DAB+, online en mobiele app.

Volvo

Bezoekers konden ook de Volvo XC40 en V60 ervaren. Veiligheid is synoniem aan Volvo, het is dan ook de doelstelling van Volvo dat per 2020 niemand ernstig gewond raakt of om het leven komt in een nieuwe Volvo. Volvo verwacht tegen 2025 wereldwijd in totaal een miljoen (semi-)elektrische auto’s te hebben verkocht. Volvo verwacht dit te bereiken door van elk model ten minste twee hybrideversies aan te bieden én door de lancering van de eerste volledig elektrische Volvo in 2019. Volvo neemt maatschappelijke verantwoordelijkheid door bij te dragen aan een duurzame mobiliteit en door schone auto’s en nieuwe veiligheidssystemen te ontwikkelen.

In deze video reportage ook een vooruitblik op de Dutch IT-channel Awards en the Future of Busines Technology.

Terug naar video overzicht