Redactie - 01 april 2019

Adobe en ServiceNow werken samen rond CX Management

Adobe en ServiceNow hebben op het Adobe Summit een partnership aangekondigd. Ze werken samen aan een oplossing waarmee merken customer experience data van Adobe kunnen samenvoegen met klantdata, om zo digitale workflows en gepersonaliseerde klantervaringen te kunnen bieden via alle touchpoints.

Organisaties gebruiken customer engagement-oplossingen om de digitale ervaringen van klanten beter te begrijpen en te personaliseren. Maar deze data bevinden zich vaak in silo’s en zijn niet gekoppeld met de klantenservice. En dat terwijl klanten een naadloze, gepersonaliseerde ervaring verwachten en graag zien dat problemen snel worden opgelost aldus de leveranciers.

Adobe en ServiceNow maken de integratie van Adobe Experience Platform en ServiceNow’s Now Platform mogelijk om realtime klantprofielen van Adobe te kunnen verrijken met klantdata. Dit zorgt voor een breder klantbeeld tijdens zijn volledige digitale klantreis, van acquisitie tot dienstverlening aldus de partners.

Daarnaast zullen de Adobe Experience Cloud-oplossingen integreren met het ServiceNow Now Platform, waaronder de Customer Service Management-oplossingen, om zo betere klant- en werknemerservaringen te bieden binnen de applicaties van beide bedrijven. Adobe en ServiceNow werken samen om gemeenschappelijke klanten de mogelijkheid te bieden digitale workflows, service catalogi, intelligente content en kennismanagementmogelijkheden te integreren en te gebruiken, aldus de twee partners.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!