Witold Kepinski - 16 mei 2019

Adobe en Software AG werken samen rond customer experience

Tijdens Adobe Summit EMEA hebben Adobe en Software AG bekend gemaakt dat ze samen gaan werken om bedrijven te helpen hun customer experience management (CXM) te transformeren. Dit gebeurt door klantgegevens uit meerdere bedrijfssystemen samen te brengen in een gecentraliseerd en bruikbaar real-time klantprofiel. Adobe en Software AG zullen integraties creëren tussen het Adobe Experience Platform en de webMethods Integration en API management services van Software AG.

Adobe Experience Platform voegt gegevens uit de hele onderneming samen, waardoor het mogelijk is om real-time klantprofielen te gebruiken met hulp van Adobe Sensei. De technologie van Software AG zorgt voor een bedrijfsbrede connectie tussen CRM’s en applicaties, evenals meerdere back-end systemen. Het gecombineerde aanbod stelt merken in staat om de belangrijkste bedrijfsgegevens van een klant te verplaatsen naar het Adobe Experience Platform via het integratieplatform van Software AG. Dit resulteert in een completer overzicht van het klanttraject waardoor personalisatie op schaal realistischer wordt.

De kracht van Software AG in het ontwikkelen van geïntegreerde SAP-oplossingen wordt goed benut met de introductie van een nieuwe dataconnector tussen Marketo Engage en SAP-oplossingen. Hiermee synchroniseren scoringsgedrag (bezochte webpagina’s, geopende e-mails, bijgewoonde evenementen) en andere marketinggegevens met verkoopactiviteiten en data in de pijplijn.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!