Oracle Fusion Cloud CX is uitgebreid voor betere B2B koopervaringen
Oracle heeft nieuwe mogelijkheden aangekondigd binnen Oracle Fusion Cloud Customer Experience (CX) die kopers selfservicetoegang geven tot een uniform en actief overzicht van hun commerciële relatie met een organisatie.
De nieuwste updates bieden inkoopgroepen en verkoopteams een collaboratieve handelsoplossing die een overzicht biedt van offertes, bestellingen, account- en contactprofielen, abonnementen, verlengingen en activa om betere resultaten en inkomsten te genereren gedurende de levensduur van een zakelijke relatie.
"Door de inkoop-, verkoop-, bestel- en factureringsstromen in de hele organisatie te verenigen, stellen we zakelijke organisaties in staat om hun klanten nieuwe waarde te bieden terwijl ze betere langetermijnrelaties opbouwen", aldus Kartik Raghavan, senior vice president of product development, Oracle Cloud CX. "We hebben het afgelopen jaar ons toonaangevende Commerce-aanbod samengevoegd in onze uniforme oplossing voor omzettransformatie, zodat onze klanten nu eenvoudig een inkoopkanaal kunnen activeren dat alle complexiteiten van B2B-verkoop aankan."
De nieuwe digitale koopervaring verbindt processen en gegevens van klantervaring en financiële applicaties in Oracle's revenue transformation- oplossing om steeds geavanceerdere go-to-market-modellen te ondersteunen, zoals terugkerende inkomsten, op gebruik gebaseerde en op consumptie gebaseerde strategieën.