Wouter Hoeffnagel - 19 februari 2025

Odido ondersteunt klanten met Cloud Contact Center van Talkdesk

Odido brengt het AI-gestuurde Cloud Contact Center van Talkdesk op de markt. Deze oplossing biedt zakelijke gebruikers generatieve AI-tools voor klantenservice, zodat klanten sneller en efficiënter geholpen worden. Evolve IP verzorgt de implementatie voor grootzakelijke klanten.

Odido ondersteunt klanten met Cloud Contact Center van Talkdesk image

De technologie van Talkdesk helpt medewerkers om sneller antwoorden te vinden, waardoor ze klanten beter en sneller kunnen helpen. Daarnaast verbeteren bedrijven hiermee hun processen en diensten om beter in te spelen op klantvragen. Slimme AI-chatbots lossen veelvoorkomende problemen zelfstandig op, waardoor medewerkers meer tijd hebben voor complexere taken en waardevolle klantinteracties.

De generatieve AI van Talkdesk analyseert klantgesprekken en identificeert terugkerende vragen en problemen. Daarnaast doet de technologie proactief suggesties voor verbeteringen, zodat bedrijven hun klantenservice verder kunnen optimaliseren.

Copaco Vision on Security BW + BN
Copaco Vision on Security BW + BN

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!