Tryve erkend als ‘Global Customer Success Partner of the Year’ door monday.com
monday.com, wereldleider in project management software en beursgenoteerd aan de NASDAQ, heeft het Belgische Tryve uitgeroepen tot Global Customer Success Partner of the Year. Deze prestigieuze award werd uitgereikt tijdens de jaarlijkse monday.com Partner Summit in Londen en erkent Tryve’s uitzonderlijke bijdrage aan klanttevredenheid en -succes.

monday.com telt wereldwijd 225.000 klanten en werkt daarbij intensief samen met meer dan 2000 lokale partners. Met klanten in zowel de private als publieke sector, waaronder Tomorrowland, NMBS en Vlerick Business School, onderscheidt Tryve zich door zijn klantgerichte aanpak en maatwerkoplossingen.
“Na het behalen van de Global Sales Award vorig jaar, is dit opnieuw een mooie erkenning en een enorme eer voor ons team,” zegt Lorentz Verstraete, CEO van Tryve. “Het onderstreept onze toewijding om bedrijven te ondersteunen in hun digitale transformatie en hen te helpen het meeste uit hun investering te halen. We zijn trots op de duurzame relaties die we hebben opgebouwd met onze klanten en de impact die we dagelijks voor hen maken.”
Reactie van monday.com
“Met trots erkennen we Tryve als onze Customer Success Partner van het Jaar,” zegt Samantha Brocklehurst, Partner Success Manager bij monday.com. “Ze hebben voortdurend uitzonderlijke waarde geleverd door hun klantgerichte aanpak en innovatieve succesmodellen. De manier waarop ze persoonlijk met klanten omgaan en waardevolle relaties opbouwen, weerspiegelt hun toewijding en gedrevenheid. We kijken ernaar uit om ons gezamenlijke succes dit jaar verder uit te bouwen!”