12-11-2018 | door: Witold Kepinski

Oracle Modern Customer Experience event in beeld (video)

Oracle organiseerde onlangs zijn Oracle Customer Experience event in het Bimhuis in Amsterdam. Daar ruim 300 verwachte deelnemers samen om tijdens het CX-netwerkevenement nieuwe vaardigheden en kennis op te doen om moderne klantervaring onmiddellijk binnen hun of haar organisatie te kunnen toe passen. De redactie van Duch IT-channel en Executive People was erbij en sprak in een video interview met Rob Tarkoff (Oracle), Corné Gelens (Achmea), Arunava Chakrabarty (Tata Consultancy Services) en Albert Elsendoorn (ONVZ).

Oracle CX Cloud

Oracle klanten, waaronder Canon, Arcadis en Zilveren Kruis, toonden tijdens het event welke slimme CX-strategieën hun peers kunnen implementeren binnen bedrijven. Klanten van Oracle CX Cloud toonden hoe ze innovatie drijven en zich onderscheiden van de rest, om zodoende positieve bedrijfsresultaten te genereren.

Zakelijke uitdagingen

Het Oracle Modern Customer Experience event bood ook de mogelijkheid om de experts achter de producten te ontmoeten waar antwoorden werden gegeven op de zakelijke uitdagingen die de bezoekers hebben.

Klantervaring

Oracle heeft onlangs nog Oracle CX Unity aangekondigd, een aanpak voor het beheren van klantgegevens waarmee organisaties een ervaring kunnen leveren die actueel, relevant en consistent is over bekende en onbekende interacties. Bestaande benaderingen zijn volgens Oracle gebaseerd op het idee van een lineaire 'customer journey' en concentreren zich eenvoudig op de integratie van verkoop-, marketing- en klantenservicetoepassingen. Oracle CX Unity biedt merken krachtige en bruikbare inzichten in de context, in beweging en in realtime in de hele klantervaring, aldus Oracle.

 

Terug naar video overzicht
Cloud